Якщо незручності — норма життя

7015 0

Ми у соцмережах:

Якщо незручності — норма життя

У мене в оселі дві доби не працювало кабельне телебачення. Зателефонував на фірму, яка обслуговує наш будинок, але оператор заявила, що нічим допомогти не може, бо трапились «технічні неполадки». Дивний збіг, що вони припали на святкові дні. Чи повинна фірма мені відшкодувати моральні збитки за те, що родина не мала змоги дивитись усі телепрограми дві доби? Якщо подам позов у суд, чи маю шанс його виграти?

У мене в оселі дві доби не працювало кабельне телебачення. Зателефонував на фірму, яка обслуговує наш будинок, але оператор заявила, що нічим допомогти не може, бо трапились «технічні неполадки». Дивний збіг, що вони припали на святкові дні. Чи повинна фірма мені відшкодувати моральні збитки за те, що родина не мала змоги дивитись усі телепрограми дві доби? Якщо подам позов у суд, чи маю шанс його виграти? Григорій Ш., м.Рівне.

Коментує адвокат Олександр Бражніков: — Комусь може здатися, що дописувач, незважаючи на перебої у кабельному ефірі, все ж занадто надивився телепрограм з американського життя, де представники середнього класу, звиклі з будь-якого приводу захищати свої права, позивають до суду за дрібницю, а моральну шкоду вбачають ледь не у поганій погоді. Насправді загроза потрапити в судову халепу на Заході є важливим рушієм підвищення відповідальності за якість послуг, що надаються. І скоріше за все, для уникнення конфлікту кабельна компанія десь у Каліфорнії чи Пенсільванії у схожому випадку неодмінно попросила б вибачення у своїх клієнтів, запропонувала б їм якісь компенсації, знижки або додаткові послуги, щоб не втягувати себе у судовий процес. Ви спитаєте: невже ми гірші, чи менш захищені, за них? З погляду закону — ні. Наше законодавство передбачає право кожного звернутися до суду за захистом його порушеного права, в тому числі й за компенсацією за завдану моральну шкоду. Проблема в іншому: як будуть оцінені ваші моральні збитки. У нас, де відключення світла, гарячої води або ремонт дороги без попередження є ледь не нормою життя, розраховувати на значні матеріальні відшкодування не доводиться. Отож, збираючись у судову боротьбу за якість послуг, будьте готові до багатомісячного судового марафону, під час якого разом зі своїм адвокатом ви будете спочатку доводити наявність у телекомунікаційної фірми якихось зобов’язань перед вами взагалі, потім факт їх порушення, а вже наостанок чітке формулювання ваших особистих (персональних ) моральних збитків у порівнянні з тисячами мешканців міста, яким такі послуги, яких ви не отримували всього два дні, взагалі недоступні.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також