Якщо пільговик — то у Рівному йди пішки?

5858 0

Ми у соцмережах:

Якщо пільговик — то у Рівному йди пішки?

Рівнянка Галина Данильчук, відома у місті краєзнавиця, чекала на зупинці біля «Текстильника» маршрутку № 45, однак ледве не потрапила під колеса, бо двері несподівано зачинилися перед самим носом. Підозрює, що водій вирішив залишити її за бортом лише через вік, бо ж пенсіонери мають право на пільговий проїзд і можуть не платити 12 гривень. Науковиця каже, що таке трапляється не вперше. Рівняни додають — і не тільки з нею.

Галина Данильчук, рівнянка:

— Стою на зупинці, переді мною в салон заходять декілька людей, я іду останньою. Вже протягаю ногу — і тут водій зачиняє двері, а я руками впираюся уже в бус, який починає їхати. Добре, що вчасно зреагувала. А якби під заднє колесо потрапила? Тоді він вже відчинив двері й впустив мене. Мовчки сіла, бо скандалити у транспорті не вмію. Вже як виходила на зупинці у центрі міста, то поклала гроші й кажу, що за 12 гривень готовий під колеса кинути. Сфотографувала маршрутку і пішла. Спочатку хотіла промовчати, бо я взагалі людина неконфліктна. А потім думаю: сьогодні я не розкажу, завтра ще хтось промовчить... Тим більше, що таке ж трапляється не тільки зі мною. Знаючи, що водії не люблять пільговиків, я завжди плачу гроші за проїзд — саме для того, щоб не псувати собі настрій.

Якось ще раніше улітку, коли були зливи, я стояла на тій же зупинці із 85-річною знайомою. Маршрутка їхала напівпорожня, і водій вже почав пригальмовувати, а потім вгледів нас — і не спиняючись поїхав далі. Я розводжу руками, бо ж на роботу треба, а моя знайома так спокійно каже: «Це тому, що побачив нас, пенсіонерок». Я тоді пішла по вулиці Міцкевича униз, а вона так і залишилася стояти на зупинці…

Подібні випадки в громадському транспорті непоодинокі. Але більшість з них так і залишаються на рівні розмов із знайомими або в Інтернеті, і дуже рідко, коли через розголос водіїв все ж змушують змінювати своє ставлення до пасажирів.

Чиновники ж кажуть: щоб була реакція на поведінку водія — потрібне офіційне звернення пасажирів або очевидців. Тоді буде й результат.

Василь Сливка, начальник міського управління транспорту та зв’язку:

— Якщо ви стали свідком несправедливої поведінки працівників громадського транспорту, просимо негайно повідомити управління транспорту і зв’язку за номером телефону (0362) 63-35-55. Скарга повинна містити наступну інформацію: номер транспортного засобу, номер маршруту, час інциденту, обставини події, за можливості — прізвище працівника, обов’язково — контактні дані для зворотного зв’язку зі скаржником.

Олена РАКС.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також