Якщо потрібна дорога, а земля — приватна

2685 1
На вулиці Чорновола біля нового мікрорайону

Щоранку на вулиці Чорновола у Рівному — затори. Люди їдуть на роботу до Рівного з Квасилова, Здолбунова та нового мікрорайону «Південний», який тільки почали розбудовувати. Прогнозують, що із збільшенням чисельності мешканців мікрорайону ситуація на цій дорозі буде ускладнюватись.

Рівненські архітектори запропонували рішення — прокласти нову дорогу через увесь мікрорайон. Але для цього місто має домовитися з двома власниками землі — Олегом Каштаном та Романом Курисом, які відомі як забудовники кварталів «Щасливе» та «На Щасливому».

Дмитро Котляров, радник міського голови:

—15 тисяч осіб щодня доїжджають зараз вулицею Чорновола до центру Рівного. У новому мікрорайоні «Південний» проживає поки що лише 5 тисяч осіб, і уже на вулиці Чорновола утворюється затор. Коли ж буде 30 тисяч мешканців, то ситуація значно погіршиться.

Спочатку вважали, що після розширення вулиці Чорновола, яке заплановано під час її реконструкції, проблема з надмірним завантаженням автомобілями зникне, адже збільшиться пропускна здатність самої вулиці. Однак було доведено, що після розширення вулиці Чорновола затор сягатиме аж до перехрестя з вулицею С. Бандери. Тому комплексно вирішити проблему може лише будівництво нової дороги — через увесь мікрорайон «Південний». Заїзд буде починатися від вулиці Дачної, біля світлофора. Там поки що поле, яке буде забудовано багатоповерхівками. Поки не пізно, то там потрібно побудувати дорогу. Рельєф місцевості це дозволяє. Вийде так, що нова вулиця матиме заїзд із Чорновола, а виїзд — на вулицю Студентську аж до відінського кільця. В майбутньому її можна буде продовжити і зробити ще один виїзд на вулицю Курчатова, біля кільця, де розвертаються тролейбуси.

Побудувати нову дорогу за власний кошт могло б місто. Однак уся земля там уже у приватній власності. Тому міське управління містобудування та архітектури розробило комплексну схему будівництва доріг у мікрорайоні «Південний». До роботи над нею залучали провідних архітекторів, а готовий документ затвердили на засіданні міськвиконкому. Тепер при розробці детальних планів територій забудовник буде зобов’язаний врахувати уже нанесені дороги. Інакше міське управління архітектури не видасть містобудівних умов та обмежень для початку будівництва. Виходить невелике обмеження прав забудовників, але по-іншому — ніяк.

Богдан СЛОНЕЦЬ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

  • Тарас 02:41, 27.09.2019

    Нічого нового!!! Котляров лишень озвучив те, що закладено в генеральному плані міста - подовження вулиці Студенської... Тоді питається - навіщо землі закладені генпланом міста під магістральні вулиці віддали приватним власникам? Чому їх не зарезервували для транспортної мережі? Хто це зробив, на яких засадах, і хто за це буде відповідати?..

Залиште вiдповiдь

Читайте також