Японська мережа готелів та ресторанів Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd виплатить клієнтам близько 110 мільйонів єн (майже мільйон доларів) як відшкодування того, що протягом декількох років неправильно повідомляла назви інгредієнтів у меню.
Японська мережа готелів та ресторанів Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd виплатить клієнтам близько 110 мільйонів єн (майже мільйон доларів) як відшкодування того, що протягом декількох років неправильно повідомляла назви інгредієнтів у меню. Компанія визнала, що протягом семи років у меню 23 ресторанів і готелів фальсифікували назви продуктів для 47 страв. Приміром, було зазначено, що рибні страви зроблено зі свіжої риби, тоді як насправді використовувалася морожена. У деяких випадках у меню було вказано, що страва готується зі зроблених в ресторані продуктів, хоча насправді використовували напівфабрикати. "Свіжовичавлені" соки, як з'ясувалося, розводили з концентрату. Повідомляється, що велика мережа готова надати компенсацію 79 тисячам клієнтів.