Японські ресторани виплатять клієнтам мільйон доларів

908 0

Ми у соцмережах:

Японські ресторани виплатять клієнтам мільйон доларів

Японська мережа готелів та ресторанів Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd виплатить клієнтам близько 110 мільйонів єн (майже мільйон доларів) як відшкодування того, що протягом декількох років неправильно повідомляла назви інгредієнтів у меню.

Японська мережа готелів та ресторанів Hankyu Hanshin Hotels Company Ltd виплатить клієнтам близько 110 мільйонів єн (майже мільйон доларів) як відшкодування того, що протягом декількох років неправильно повідомляла назви інгредієнтів у меню. Компанія визнала, що протягом семи років у меню 23 ресторанів і готелів фальсифікували назви продуктів для 47 страв. Приміром, було зазначено, що рибні страви зроблено зі свіжої риби, тоді як насправді використовувалася морожена. У деяких випадках у меню було вказано, що страва готується зі зроблених в ресторані продуктів, хоча насправді використовували напівфабрикати. "Свіжовичавлені" соки, як з'ясувалося, розводили з концентрату. Повідомляється, що велика мережа готова надати компенсацію 79 тисячам клієнтів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також