Держкомпідприємництва запропонував збільшити максимально дозволену швидкість руху транспорту на дорогах України: в межах населених пунктів — з 60 до 90-110 км/год, поза межами міст і сіл — з 90 до 130 км/год та на автомагістралях — з 130 до 150 км/год. Тим часом статистика свідчить, що між високою швидкістю та рівнем смертності в дорожньо-транспортних пригодах існує прямий зв’язок. Адже більше половини ДТП в Україні трапляється саме через перевищення водіями швидкості. Міністр МВС Юрій Луценко вважає, що збільшення швидкості прагнуть в першу чергу ті, «хто у Польщі, Словаччині, Угорщині їздить зі швидкістю 58 км/год і не пікне, а повертаючись додому, вважає, що можна їздити зі швидкістю 120 км/год, тому що так йому зручно».
Держкомпідприємництва запропонував збільшити максимально дозволену швидкість руху транспорту на дорогах України: в межах населених пунктів — з 60 до 90-110 км/год, поза межами міст і сіл — з 90 до 130 км/год та на автомагістралях — з 130 до 150 км/год. Тим часом статистика свідчить, що між високою швидкістю та рівнем смертності в дорожньо-транспортних пригодах існує прямий зв’язок. Адже більше половини ДТП в Україні трапляється саме через перевищення водіями швидкості. Міністр МВС Юрій Луценко вважає, що збільшення швидкості прагнуть в першу чергу ті, «хто у Польщі, Словаччині, Угорщині їздить зі швидкістю 58 км/год і не пікне, а повертаючись додому, вважає, що можна їздити зі швидкістю 120 км/год, тому що так йому зручно». За даними МВС, тільки у 2007 році на дорогах загинуло майже 10 тис. людей. Але за рахунок введення більш жорсткого покарання за порушення правил дорожнього руху вдалося значно скоротити кількість аварій та постраждалих. МВС зафіксувало, що тільки за січень-лютий цього року кількість ДТП з потерпілими зменшилась на 38%, а кількість загиблих на дорогах — аж на 42%! Аварійність на дорогах зменшилась і завдяки більш суворому контролю за дотриманням швидкості. Тепер деякі «гарячі» голови хочуть повернути все назад. Автори «швидкого» руху аргументують свою пропозицію європейськими стандартами, але насправді в Європі дозволений максимум швидкості не вище, ніж в Україні. Наприклад, максимально дозволена швидкість пересування на автомагістралях України — 130 км/год, в той же час у більшості країн Європи вона становить 90-120 км/год, а швидкості в 150 км/год на автостраді немає ніде. У нас максимально дозволена швидкість руху по місту — 60 км/год, і це один з найвищих показників в Європі, адже переважна більшість європейських країн береже своїх громадян і обмежує швидкість у містах 48-50 км/год. «У жодній з країн Європи не існує дозволу на швидкість у населених пунктах більш як 60 км за годину, тому спиратися на якісь європейські сучасні стандарти немає жодної необхідності», — наголошує міністр внутрішніх справ Юрій Луценко. В той же час стан українських доріг далекий від європейського. Мало того, що дороги у нас проектувались та будувалися під транспортні потоки 60-х років минулого сторіччя, коли розрахункова швидкість була 60 км/год у місті та 90 км/год — для доріг загального користування. Технічний стан українських доріг ще гірший: тільки за цей рік Державтоінспекція видала 9 тисяч приписів на усунення недоліків на дорогах. Саме внаслідок незадовільного стану доріг та вулиць лише торік сталось більш як 14 тис. ДТП, в яких загинуло понад 500 людей і більше 5 тис. — було травмовано. «Стан доріг у нас набагато гірший, ніж у Європі, тому при цьому підвищувати швидкість — це просто безвідповідально й авантюрно», — вважає Юрій Луценко.