Впродовж минулого року до органів контрольно-ревізійної служби в області надійшло 134 звернення громадян. Всі (за винятком анонімних) у встановлені законодавством терміни розглянуто. Анонімні звернення, в яких зазначено про фінансові порушення, направлено для розгляду органам МВС.
У результаті розгляду призначено 23 контрольні заходи, якими виявлено значні порушення фінансової дисципліни. — Так, наприклад, перевіркою Сновидовицької сільської ради Рокитнівського району, проведеною за зверненням мешканцями цього села, виявлено фінансових порушень на загальну суму 24,07 тис. грн, — розповіла кореспонденту «РВ» начальник контрольно-ревізійного управління у Рівенській області Тетяна Марчук. — Зокрема, встановлено 142 факти неоприбуткування готівкових коштів в касі установи на загальну суму 2,5 тис. гривень. Також, за словами пані Марчук, за останній рік на адресу служби в області надійшло 33 звернення з питань, які чинним законодавством не віднесені до компетенції контролерів-ревізорів. Звертались громадяни щодо оплати за теплопостачання, нарахування соціальної пенсії, пенсії на дитину-інваліда, призначення субсидій, нарахування та встановлення тарифів на гарячу воду, порушень якості приготування їжі та недотримання нормативів під час приготування їжі в Дубенському будинку-інтернаті, порушень при виділенні земельних ділянок із земель запасу Лісівської сільської ради Дубровицького району, розгляд поведінки директора Берестовецького навчально-виховного комплексу Костопільського району та з інших питань. Однак і ці звернення не залишені поза увагою, а направлені за належністю керівникам відповідних управлінь. За результатом розгляду звернень, з врахуванням запитів, прийнятих під час особистого прийому громадян керівництвом служби в області, надано 96 роз’яснень вимог чинного законодавства, що стосувались повноважень органів державної контрольно-ревізійної служби, дотримання вимог нормативних та законодавчих актів, що регламентують використання бюджетних коштів тощо. Звернення, заяви, в яких повідомлено про крадіжки, недостачі та інші зловживання, направлено правоохоронним органам для подальшого розгляду. Про результати проведених перевірок органами ДКРС за вказаними вище зверненнями поінформовано правоохоронні органи. — З метою реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, вдосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань роботі зі зверненнями громадян контрольно-ревізійною службою в області приділяється особлива увага, — запевнила Тетяна Марчук. — Тож робота щодо дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» продовжується.