Півмільярда гривень у 2017 році виділили на ремонт рівненських автошляхів. Найбільше вклали у трасу Городище-Рівне-Старокостянтинів, проте покладений там асфальт уже почав руйнуватися.
Городище-Рівне-Старокостнятинів почали ремонтувати ще весною
Невдоволені ремонтом навіть посадовці — голова обласної ради Микола Драганчук, який їздить до Рівного з Сарн, де живе, днями нарікав, що поблизу Малушки Березнівського району покладений місяць тому асфальт уже розсипався. Окрім того, водії додають, що зроблені на цій трасі ділянки залишилися «хвилястими», а отже, після перепаду температур взимку швидко зруйнуються.
У Службі автомобільних доріг Рівненської області, втім, підрядників, які виграли тендери, захищають. Кажуть, що суттєві зауваження у них були тільки до однієї фірми. Та й то тієї, що ремонтувала не трасу Городище-Рівне-Старокостянтинів, а дорогу біля Білого озера у Володимирецькому районі. А працювала там, нагадаємо, фірма родини бізнесменів Фалко «Фіалка».
Микола Яворський, перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області:
— Ділянку, яку робила «Фіалка», ми не прийняли в експлуатацію і коштів фірмі не заплатили. Весною підрядник має переробити дорогу. Це єдина фірма, до якої у нас були такі претензії. До інших теж виникали зауваження, бо ж ідеально все бути не може, але недоліки підрядники усували. Щодо дороги біля Малушки, то там покладено тільки нижній, вирівнювальний шар асфальту. Верхній кластимуть наступного року. Ям там немає. Може, хіба на стику тріщина з'явилася — ми перевіримо. Загалом зазначу, що майже всі ділянки Городище-Рівне-Старокостянтинів — перехідні, тобто їхній ремонт завершуватимуть у цьому році. Здали в експлуатацію лише відрізок траси від Житинського кільця до Олександрії. Підрядник («Рівнеавтошляхбуд». — Ред.) поклав там нормальний асфальт. Хіба узбіччями ми трохи невдоволені, але підприємство недоліки усуне.
Зазначимо, що фірми, які проводять поточний середній ремонт рівненських доріг, підписують договори, зобов’язуючись надати три роки гарантії на зроблене. Але для того, щоб самі підрядники залатували вибоїни після своїх ремонтів, потрібно принаймні, аби вони не ставали враз «банкрутами».