Звертається до вас мешканець будинку, що знаходиться на вулиці Гур’єва, 8, кв. 83. У п’ятницю в мене затопило підвальне приміщення, і я зателефонував до ЖКП «Західне» та повідомив про випадок о 19.45.
Звертається до вас мешканець будинку, що знаходиться на вулиці Гур’єва, 8, кв. 83. У п’ятницю в мене затопило підвальне приміщення, і я зателефонував до ЖКП «Західне» та повідомив про випадок о 19.45. Мою заяву прийняла диспетчер пані Балабат, проте о пів на одинадцяту вечора вирішив поцікавитися, чи взяли до уваги моє звернення. Диспетчер відповіла, що передала заяву до аварійної служби за телефоном 61-57-81. За цим номером телефону відповів добродій під прізвищем Годун і сказав, що моє повідомлення враховане та буде виконане через годину. Але до суботнього ранку ніхто так і не з’явився. Я не став чекати та о сьомій тридцять зателефонував у ЖКП, а диспетчер Балабат відповіла, що мою заяву передає іншому черговому, бо вона вже відпрацювала зміну. Об одинадцятій ранку знову подав заявку про аварійну ситуацію в ЖКП «Західне». Але новий диспетчер, не назвавши свого прізвища, двічі кидала трубку, бо не хотіла слухати моє прохання допомогти, хоча, зрештою, заяву прийняла. Я поїхав в диспетчерську на вулицю Вербову, щоб взяти виписку з книги звернень. Виявляється, що її ніхто не зареєстрував, а він диспетчера вислухав багато «теплих» слів. Нарешті приїхав робітник аварійної служби, але коли він оглянув приміщення підвалу, повідомив мене, що нічого не зробить, бо він один на все місто майстер. В неділю зранку я знову звернувся в диспетчерську та поцікавився, як виконується моя заява, і почув, що до понеділка ніхто нічого робити вже не буде. Вода текла з труб три дні. Як може таке велике ЖКП «Західне» на вихідні дні залишати людей без допомоги в аварійних ситуаціях? Офіційно заявляю, що за комунальні послуги за серпень цього року платити не буду. Прошу негайно вжити заходів.