За консультацією — в контактний центр облдержадміністрації

Цьогоріч понад 13 тисяч мешканців Рівненщини отримали допомогу в контактному центрі. Понад 8 тисяч мешканців області зверталися безпосередньо до контактного центру, 5 тисяч – через урядову «гарячу лінію».

1 хв. читання

контактний центр ОДА
Найчастіше, а саме 1385 звернень, стосувалося оформлення субсидій. Окрім того, жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні соціальних, житлових, комунальних та транспортних питань.

Цьогоріч ми прийняли 222 звернення від учасників АТО та членів їхніх родин і 37 дзвінків від внутрішньо переміщених осіб. Тематика цих звернень – в основному соціальний захист, зокрема, переселенці просили допомоги в наданні їм житла, оформленні дітей у дитсадки та навчальні заклади. Приємно, коли є гарні результати, і тішить, коли люди за це дякують, – розповів директор контактного центру Василь Курилас.

Фахівці центру не лише фіксують звернення, а й визначають виконавця з подальшим контролем, здійснюють зворотній зв’язок із заявниками та надають необхідну допомогу.

До контактного центру Рівненської обласної державної адміністрації – 0 800 500 078 – може зателефонувати кожен і отримати фахову консультацію. Дзвінки — безкоштовні. Можна також надсилати звернення на електронну пошту 400800@ukr.net.

Контактний центр працює: з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00, а у п’ятницю – до 17.00.

За повідомленням прес-служби ОДА.
Поділитися цією статтею