У період карантинних обмежень 69 % споживачів Рівненщини своєчасно сплачують за спожитий природний газ і не накопичують боргів. Понад третина клієнтів "Рівнегаз Збуту" віддає перевагу дистанційним сервісам компанії та розраховуються за послуги з газопостачання онлайн з дому або мобільних гаджетів, зберігаючи здоров’я та дотримуючись вимог карантину.
Саме завдяки своєчасній оплаті, ТОВ "Рівнегаз Збут" у повному обсязі виконує свої зобов’язання перед клієнтами щодо забезпечення природним газом. Тому за кількамісячний період дії карантину постачання газу здійснювалося без будь-яких обмежень та збоїв. Окрім того, жодному споживачеві не припиняли газопостачання, а також не нараховували штрафні санкції та пеню за прострочення оплати.
«ТОВ «Рівнегаз Збут» - надійна газопостачальна компанія, яка здатна виконати зобов’язання та забезпечити необхідний ресурс навіть у складних умовах карантину. Наші клієнти мали змогу в цьому переконатися», - зазначив директор товариства Леонід Кошельник. – В свою чергу, ми дякуємо нашим клієнтам, мешканцям Рівненщини, за розуміння, співпрацю і своєчасну оплату».
Крім того, товариство звертається до боржників, які не оплатили за газ вчасно з проханням дотримуватися договірних умов та своєчасно розраховуватися за газ.
Пам’ятайте, що зволікаючи з оплатою Ви накопичуєте борг за спожиту послугу.
Нагадуємо, що, відповідно до умов Договору з постачання природного газу, за спожитий газ необхідно сплачувати в наступні терміни:
за квитанцією абонентської книжки - не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим;
за рахунком постачальника - не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання рахунку.
Своєчасно та безпечно оплатити за спожитий газ клієнти ТОВ "Рівнегаз Збуту" можуть:
через Особистий кабінет на сайті 104.ua;
чат-бот Viber 7104ua;
мобільні додатки 104 Mobile.