Дозвіл на встановлення ще майже тридцяти рекламних щитів на вулицях Рівного дали члени міськвиконкому на своєму засіданні у вівторок. Але, можливо, ці щити стануть останніми — бо за ними не бачить вже міський голова ввіреного йому міста.
Аргументи начальника міського управління житлово-комунального господарства Юрія Собчука з приводу того, що вулична реклама дає 350 тисяч гривень у міський бюджет щорічно, не втішили міського голову Рівного Віктора Чайку: — Скоро за рекламою нічого в місті не буде видно. Скільки її ще потрібно на вулицях? Невже до безкінечності будемо ставити рекламні щити? Так у нас з бензозаправками було, доки ми не порушили питання про те, скільки їх у місті взагалі потрібно, і перестали давати дозволи на їх будівництво. Тепер треба і з рекламою так робити. Юрій Собчук спробував переконати членів міськвиконкому, що додаткові рекламні щити встановлюватимуть на об’їзних дорогах, а не безпосередньо у місті. Втім, секретар міськради Юрій Торгун, заглянувши у список місць для реклами, виявив, що це не зовсім так. Знайшов чим дорікнути Собчуку з цього приводу і Віктор Чайка. Мовляв, той колись вмовив його на встановлення рекламних щитів на вулиці Соборній, пообіцявши підсвітку до неї, а щось того світла на вулицях не видно. І щоб тему закрити, міський голова доручив своєму першому заступнику Олексію Хмилецькому створити комісію з депутатів, працівників управління архітектури, членів міськвиконкому, яка протягом місяця з’ясує, чи не досить вже у Рівному вуличної реклами. Чи увійдуть до комісії юристи, які знаються на законодавстві щодо підприємницької і рекламної діяльності й чи не суперечитиме тому законодавству ідея про заборону щитів — поки що невідомо.