Образились диспетчери підприємства «Рівнеенерго» на нашу газету, бо вважають, що ніхто з них не міг неввічливо відповісти на телефонний дзвінок рівнян.
Образились диспетчери підприємства «Рівнеенерго» на нашу газету, бо вважають, що ніхто з них не міг неввічливо відповісти на телефонний дзвінок рівнян. Нагадаємо, що йдеться про прикрий випадок із підвищенням напруги в електромережі у квартирах мешканців будинку № 29 на вул. Волинської Дивізії, в результаті якого погоріли всі електроприлади — про це було написано в минулому числі РВ під назвою «Удару в п’ятсот вольт було завдано в новорічну ніч по мешканцях мікрорайону Північний». І справді, як зуміли довести працівники Рівнеенерго, тієї ночі працівники Північного телефонували не в їхню диспетчерську службу — адже всі скарги, що надходять на телефони аварійної служби «Рівнеенерго» записуються на аудіоплівку, а потім прослуховуються. Немає вини Рівнеенерго й у самій ситуації з перевищенням напруги — це встановила спеціальна комісія.