Скаржиться на «Рівнеоблводоканал» рівнянка Олександра Винник, яка мешкає на вул. Черняка, 14. Вже сім років як помер її чоловік, а з комунального підприємства і досі на ім’я Василя Винника надсилають квитанції про оплату послуг.
Скаржиться на «Рівнеоблводоканал» рівнянка Олександра Винник, яка мешкає на вул. Черняка, 14. Вже сім років як помер її чоловік, а з комунального підприємства і досі на ім’я Василя Винника надсилають квитанції про оплату послуг. — Я занесла довідку про смерть в усі комунальні служби, — розповідає пані Олександра. — Всі без проблем змінили на платіжках ім’я чоловіка на моє, окрім водоканалу. Звідти навіть листівками мого чоловіка з Новим роком вітають. Я плачу справно за воду. А от перестану платити і скажу — хай з чоловіком і розбираються, судяться і питають з нього, чого він не платить. Бо я як звернулась до облводоканалу, то мені там наказали стільки довідок принести, що я їх і не зберу всі. У «Рівнеоблводоканалі» пояснили, щоб переоформити особовий рахунок у разі смерті власника квартири, мешканка має дійсно подати певні документи. Основний — це доказ, що саме вона є новим власником квартири.