Забезпечують бізнес буквально усім. Історія успіху «Офіс центру» (ФОТО)

682 0

Ми у соцмережах:

Забезпечують бізнес буквально усім. Історія успіху «Офіс центру» (ФОТО)

По вулиці Соборній, що у Рівному, працює магазин канцтоварів «Офіс Центр». Він є частиною великої мережі, кількість магазинів якої налічує 38 магазинів і забезпечує бізнес на Рівненщині буквально усім необхідним для роботи.

Унікальність «Офіс Центр» не лише у асортименті, а й сфері обслуговування, як от B2B – «business to business». Цей сегмент відповідає за можливість придбати все і одразу для свого магазину, офісу чи іншої установи у великій кількості, не хвилюючись про наявність або затримку доставки. Якщо ведеться підприємницька діяльність, то потрібні папір, печатки та касові апарати. Навіть банальна побутова хімія для миття підлоги та наведення чистоти. Усе це забезпечує рівненські магазини «Офіс Центр».

Головні правила роботи мережі – це помірні ціни, безкоштовна доставка до покупця та індивідуальна робота з клієнтом.

- Для нас кожен клієнт є індивідуальним та унікальним. Є такі підприємці, які мають особливі вподобання. Одне з цікавих побажань, яке було у нас, щоб всі товари були у рожевих тонах. Оскільки у нас величезний асортимент товарів, то все підібране було рожевим. Була компанія, яка мала великі проблеми через відключення «світла». Їм ми запропонували акумуляторні лампи. Завдяки ним після відключення електроенергії їхні працівники мали можливість працювати від трьох до п’яти годин.

Наші менеджери працюють з клієнтом від моменту прийому замовлення до того часу, поки замовлення не буде доставлено до замовника. Тобто, контролюється весь процес. Після доставки ми телефонуємо до клієнта й запитуємо його враження. Адже, можливо, йому щось не підійшло, і це потрібно замінити. З нами дуже легко працювати як приватним, так і бюджетним організаціям. Головною перевагою, чому краще придбати крісло у нас, а не в меблевому магазині є те, що ми працюємо з ПДВ. Робимо податкові накладні. Це означає, що установи можуть легко подати звіт про свої витрати, - розповідає керівник відділу продажів у Рівненській області Аліна Слободянюк.

Не менш важливою для кожної компанії є репутація, і «Офіс Центр» не є виключенням: 87% тендерів є виграшним, в яких ми беремо участь. Це означає, що у нас хороші відгуки, нам довіряють більше 27 років.

Популярною є комплексна пропозиція офіс «під ключ». Тобто, коли компанія наймає «Офіс Центр», щоб він облаштував їм робочі місця. Магазин зробить усе: від встановлення меблів, стільців, оргтехніки телефонів, флешок – до забезпечення канцелярськими товарами. Все робиться так, щоб мінімізувати клопоти клієнту.

Активними клієнтами «Офіс Центр» є й різноманітні організації. Адже вони, постійно проводять конференції та зустрічі. Для проведення майстер-класу потрібна дошка, по якій можна писати маркером, губки, блокноти, ручки, папки, чай, кава та печиво.

Оскільки компанія є експортером паперу, то він у них дешевший, ніж в інших магазинах на Рівненщині. Також, «Офіс Центр» має власну торгову марку, тому виготовляє файли, реєстратори, папки та інші речі.

Окрім затребуваних товарів, тут є й товари статусного сегменту. Йдеться про подарунки для колег або керівника на роботі. На полицях тут можна знайти преміальну ручку «Parker» або «Lamy» німецького бренду. Вони чудово підкреслять діловий стиль та стануть унікальним сюрпризом для колеги. Щоденники та дизайнерські блокноти мають найбільший попит серед покупців.

Приємним бонусом постійної співпраці є сезонна пропозиція. Кожна компанія має індивідуальну знижку в магазині канцтоварів «Офіс Центр». За певним індивідуальним кодом в червні працівники компанії-замовника мають змогу набагато дешевше зібрати свою дитину до школи.

«Офіс Центр» є соціально-відповідальним бізнесом. В рамках проєкту «Благородний вибір» було передано понад 7000 рюкзаків малозабезпеченим діткам. За часи діяльності резиденції Святого Миколая ощасливили діток 22 537 подарунками. Не мало уваги приділено новоствореному проєкту «Майбутнє нації» — забезпечення канцтоварами дітей, батьки яких, загинули на російсько-українській війні. Кожен охочий може долучитися та проявити свою громадську позицію. Для цього, достатньо залишити канцтовари біля кас магазину, або зробити донат в онлайн-режимі. До слова, вже зібрано з фонду 250 тис грн

Також, бізнес напряму співпрацює з громадськими організаціями, котрі активно допомагають адаптуватися дітям, які були змушені виїхати з зони проведення бойових дій. «Офіс Центр» для них пропонує будь-які канцтовари для дитячої творчості, картини, кінетичний пісок та інше.

«Офіс Центр» – робить роботу в офісі легкою, навчання продуктивним, а дозвілля цікавим. Прагнемо заощадити гроші, зусилля, щоб наші клієнти могли робити те, що вміють робити найкраще

Графік роботи та адреса


м. Рівне: вул.Соборна, 2 А

Магазини працюють щодня з 9:00 до 20:00.

У суботу 9.00 до 19.00, неділя з 10:00 до 18:00

Контакти:

номер гарячої лінії: 0800 210 500

сайт «Офіс Центр»: https://office


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також