Побутові споживачі Рівненської області заборгували за спожиту електричну енергію понад 229 млн.грн. Лише у червні заборгованість зросла 34 млн. грн. У ТОВ «РОЕК» розповіли про наслідки неналежної платіжної дисципліни населення.
Невчасна сплата - нестача фінансування для відновлення енергетичної інфраструктури
Через ворожі обстріли пошкоджено велику кількість енергооб’єктів країни і це загрожує стабільності об’єднаної системи нашої держави. Велика подяка нашим західним партнерам за допомогу у відновленні пошкодженого під час ракетних обстрілів. Водночас без стабільного надходження коштів від споживачів електричної енергії, відновлювати енергосистему надзвичайно складно. Крім того, це обмежує можливості енергетиків у підготовці до наступної зими, а це збільшує вірогідність аварійних ситуацій в електромережах.
Як ви боретеся з боржниками? Чи можна застосовувати відключення у воєнний час?
У воєнний час ми не ініціюємо відключення боржників, однак проводимо серйозну позовну роботу – подали тисячі заяв до суду, за результатами розгляду яких вживаються заходи зі стягнення заборгованості через органи Державної виконавчої служби. Зокрема, арешт карткових рахунків боржників. Також ми звертаємося до боржників за допомогою СМС-інформування, автоматичного телефонного обдзвону. Прохання не ігнорувати наші звернення – відсутність боргів – це підтримка нашої держави у воєнний час, її економіки. Адже вчасна оплата – це і закупівля електроенергії, і відновлення пошкодженої інфраструктури, і сплата податків, ґарантоване електропостачання не тільки до домівок, а до підприємств, військових об’єктів, об’єктів критичної інфраструктури.
Відключення боржників після закінчення війни
Після війни постачальники знову отримають право відключати неплатників. У такому випадку боржникам доведеться не лише повністю сплатити заборговане, а й оплачувати послуги повторного підключення.
Що робити, щоб цифри у рахунках за електроенергію були коректними?
Хотілося б нагадати споживачам про зону відповідальності ТОВ «РОЕК» і оператора системи розподілу. У нас в області це Рівнеобленерго, Укрзалізниця, Житомиробленерго та Тернопільобленерго. Оператор системи розподілу обслуговує, ремонтує мережі та електрообладнання, знімає показники лічильників, а потім передає їх електропостачальнику, тобто ТОВ «РОЕК». На основі цих отриманих даних про споживання ми робимо розрахунки і визначаємо суму заборгованості. Тобто, щоб рахунки були виставлені коректно необхідно щомісяця подавати показники лічильника своєму оператору системи розподілу. У більшості споживачів Рівненщини – це Рівнеобленерго. Щоб споживачам було простіше – ми також приймаємо показники. Номери телефонів нашого колцентру - (0362) 420-420, (067) 1-420-420. Також гарним способом контролювати показники і рахунки є реєстрація в нашому особистому кабінеті, з якого ви можете перейти на сайт свого оператора системи розподілу і залишити показник. До слова, наш інформаційно-консультативний центр завжди радо надасть будь-яку консультацію споживачам електричної енергії: (0362) 69-44-14
(067) 010-44-14. Усі деталі ви завжди можете знайти на офіційному сайті ТОВ «РОЕК».
ТОВ «РОЕК» дякує усім відповідальним споживачам електричної енергії, які попри непрості часи продовжують вчасно та регулярно сплачувати рахунки.
Нагадаємо, це потрібно робити щомісяця до 20 числа одним із зручних способів: через банківські мобільні додатки, Особистий кабінет ТОВ «РОЕК» або наш офіційний сайт, а також череж банківські установи, поштові відділення та термінали.
Пресслужба ТОВ «РОЕК»