ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», наголошує: набрали чинності законодавчі зміни, якими дозволено відключати боржників від газопостачання.
У серпні цього року Президент України підписав закон №1657, яким скасовується заборона відключення боржників від газопостачання через заборгованість на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби. Не дозволяється проводити відключення від житлово-комунальних послуг лише в «червоній» зоні.
«Серед наших споживачів є чималий відсоток боржників, що свідомо нехтують вчасними розрахунками. Хтось боргує тисячу, хтось – декілька тисяч. Ми ж орієнтуємось не на суму боргу, а на відсутність оплати за газ понад два місяці», – зауважила начальниця відділу продажів фізичним особам ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» Тетяна Парфенюк.
Компанія повідомляє, що станом на сьогодні подано на відключення 1 тис 217 побутових споживачів, які заборгували ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» понад 3 млн 783 тис грн. Інформація про них була передана до Оператора ГРМ і в найближчий час вони будуть відключені від газопостачання. Відомо, що 49 домогосподарств Рівненщини уже залишились без газу, а в 15 процедуру відключення призупинили через укладання договору реструктуризації боргу.
За словами директора ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» Леоніда Кошельника, компанія з розумінням ставиться до кожного споживача, завжди готова зробити крок назустріч, щоб допомогти не накопичувати борги.
«Під час дії карантину жодному клієнту, в тому числі і боржникам, ми не припиняли газопостачання та не нарахували пеню за невчасні розрахунки. Але позиція «користуватись газом і не платити за нього» веде лише до боргової пастки. Ми наголошуємо: стабільне газопостачання неможливе без вчасних розрахунків споживачів, а оплати слід проводити щомісяця до 25 числа», – прокоментував ситуацію Леонід Кошельник.
Якщо вказаний у платіжках обсяг споживання газу відрізняється від фактично спожитого, ТОВ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» просить не хвилюватися, а сплачувати за спожитий об’єм згідно з показами свого лічильника. Після отримання актуалізованих даних від Оператора ГРМ постачальник проведе перерахунок і проблема буде вирішена.
«Сплачені споживачами кошти будуть відображатися як в особових рахунках, так і в квитанціях від постачальника. У будь-якому разі кошти споживачів нікуди не зникають, а переплату ми зараховуємо для оплати подальшого споживання», – розповіла Тетяна Парфенюк.
Найшвидше розрахуватись можна за допомогою Особистого кабінету на сайті 104.ua; Viber та Telegram-ботів 7104ua; у мобільних додатках 104Mobile для Android та 104Mobile Light для iPhone. Або у будь-якому банківському відділенні, за допомогою терміналів самообслуговування, а також в «Укрпошті».