Запорукою стабільного проходження осінньо-зимового періоду є вчасна оплата за спожиту електричну енергію

1162 0

Ми у соцмережах:

Сергій Безсмертний

Втім, споживачі електричної енергії не завжди сумлінно сплачують за отримані послуги та продовжують накопичувати борги.

Як повідомив директор ТОВ «РОЕК» Сергій Безсмертний, наразі найбільшу заборгованість мають побутові споживачі Рівненщини. Станом на 01.10.2020 сукупна заборгованість за спожиту електричну енергію становить понад 160 млн.грн, з яких населення заборгувало понад 110 млн грн.

Сергій Олександрович наголошує: важливо не забувати, що рахунки за електроенергію варто здійснювати регулярно і вчасно — від цього напряму залежить стабільне електропостачання взимку, коли споживання електричної енергії у порівнянні з весною та літом суттєво зростає через скорочення світлового дня, збільшення використання електроприладів для обігріву тощо.

— Погашення заборгованості — особливо актуальне питання зараз, напередодні початку опалювального сезону, адже вчасна сплата за спожиті енергоносії — важлива складова його стабільного проходження, — наголошує Сергій Безсмертний.

Через багатомільйонні борги за електропостачання можуть залишитись взимку без світла та тепла і сумлінні споживачі. Адже ринок електричної енергії працює таким чином, що усі закупівлі проводяться авансом, тому невчасні розрахунки ставлять під загрозу закупівлю електричної енергії для споживачів Рівненської області, розрахунок за генерацію, розподіл та передачу електричної енергії.

Крім того, невчасна оплата створює незручності самому споживачеві, адже призводить до накопичення боргів. Карантин може закінчитись в будь-який момент і тоді ніхто не врятує боржника від припинення електропостачання. А це призведе до додаткових витрат для споживачів. Оскільки вони повинні будуть не лише погасити кількамісячну заборгованість перед нашим підприємством, а ще й відшкодувати витрати за повторне підключення до електромережі перед оператором системи розподілу. Також за ТОВ «РОЕК» зберігається законне право звернутись до суду, щоб стягнути борг. У разі задоволення позовних вимог, на споживача покладаються витрати зі сплати судового збору.

Отож, щоб не створювати собі та іншим споживачам проблем з електропостачанням у майбутньому, просимо не зволікати з оплатою за спожиту електричну енергію вже зараз. Тим більше, що в умовах карантину ТОВ «РОЕК» забезпечило усі можливості для дистанційної оплати. Це можна зробити через сервіс Portmone та найбільші українські банки — для цього варто зайти на сайт www.ez.rv.ua.

На усі Ваші запитання щодня з 8.00 до 17.15, а у п’ятницю до 16.00 наші фахівці готові надати вичерпні відповіді за телефонами колцентру: (0362) 69-44-68, (0362) 420-420, 067-1-420-420 та інформаційно-консультаційного центру (0362) 69-44-14.

ІКЦ ТОВ «РОЕК» розташований за адресою: м. Рівне, вул.Кн.Володимира, 71-Б. Крім того, центри обслуговування ТОВ «РОЕК» працюють у кожному районі Рівненщини. На час карантину РОЕК проводить прийом споживачів з дотриманням усіх необхідних протиепідемічних заходів. До слова, тут можна здійснити оплату за електричну енергію без комісій через банківські термінали.

Варто додати, що ТОВ «РОЕК» отримано ліцензію на постачання природного газу. «Запрошуємо споживачів до співпраці не лише на ринку електричної енергії, а й «блакитного палива», — завершує розмову Сергій Безсмертний.

Усі деталі дізнавайтеся на офіційному сайті товариства www.ez.rv.ua.

Розмовляла Алла Ліхачова.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також