Учора, четвертого травня, на спецлінію 102 надійшло повідомлення від 37-річної жительки села Княгинин, що після спілкування у телефонному режимі із невідомими з її рахунка зникли 100 тисяч гривень.
Поліцейські з’ясували, що жінка розмістила оголошення в інтернеті про продаж одягу. Спочатку в одній із соціальних мереж їй написала жінка, яка хотіла купити товар і запевнила, що перерахує гроші на картку. А вже за кілька хвилин надійшов дзвінок. Невідомий представився працівником банку та запитав, чи очікує вона платіж на певну суму, що не викликало будь-яких підозр. Однак, чоловік заразом повідомив, що кошти надійшли від юридичної особи, а це не дозволено правилами банку, тому картку заблокують. Аби цього не сталося псевдобанкір порадив терміново «обнулити» рахунок, гроші перевести на інший, а після розблокування – все повернуть.
Оскільки зловмисник дуже квапив жінку, то вона поспіхом поїхала до найближчого банкомату та частинами перевела на продиктовані шахраєм рахунки на загальну суму 100 тисяч гривень. Зрозуміла, що її ошукали, коли на картці лишилося менше 50 гривень.
Дізнавачі відділення поліції №1 (смт Млинів) Дубенського відділу поліції за фактом заволодіння чужим майном шляхом обману чи зловживання довірою, розпочали досудове розслідування за частиною 1 статті 190 Кримінального кодексу України. У рамках кримінального провадження встановлюються особи, причетні до скоєного злочину.
Правоохоронці наголошують укотре громадянам: при подібних телефонних дзвінках перервати розмову, ні в якому разі не називати свої персональні та дані банківської картки, а уточнити все що стосується фінансових транзакцій в оператора колцентру, номер якого вказаний на звороті банківської картки.