У 20 мільйонів доларів обійшлася склозаводу «Консюмерс-Скло-Зоря», що у с.Зоря Рівенського району, нова лінія з виробництва склотари. З цих коштів 13 мільйонів доларів інвестував основний акціонер заводу — Європейський банк реконструкції та розвитку. Щоправда, у вигляді позички. Нову скловарну піч та реконструйований цех виробництва склотари урочисто відкрили минулого четверга. На цій лінії виробляють пляшки для алкогольних та слабоалкогольних напоїв, на 20% легші від традиційної пляшки.
У 20 мільйонів доларів обійшлася склозаводу «Консюмерс-Скло-Зоря», що у с.Зоря Рівенського району, нова лінія з виробництва склотари. З цих коштів 13 мільйонів доларів інвестував основний акціонер заводу — Європейський банк реконструкції та розвитку. Щоправда, у вигляді позички. Нову скловарну піч та реконструйований цех виробництва склотари урочисто відкрили минулого четверга. На цій лінії виробляють пляшки для алкогольних та слабоалкогольних напоїв, на 20% легші від традиційної пляшки. — Чимало виробників бажають вирізнити свої торгові марки, презентуючи продукцію в ексклюзивних пляшках, — сказав генеральний директор «Консюмерс-Скло-Зоря» Станіслав Савінський. — Оригінальна тара — це 80% захищеності від підробок. Можна підробити горілку, купити два ксерокси, на простішому надрукувати етикетки, а на більш досконалому — акцизні марки, в кустарних умовах можна виготовити й корки, — усе це можна зробити, грубо кажучи, десь у кутку, але пляшку підробити неможливо. Особливостями виробництва очолюваного п.Савінським підприємства є використання на 100% західної технології, якої ще не освоїв жоден склозавод на теренах колишнього СНД, та на 100% — вітчизняної сировини.