Звідки беруться борги?

2575 0

Ми у соцмережах:

Звідки беруться борги?

Ми багато говоримо про те, що комунальні послуги надаються на далеко не на належному рівні, але ж, зверніть увагу, ще й розраховуватися за них доводиться з великими незручностями. Пригадую, як колись я мав одну розрахункову книжку, видану жеком, і знав лиш одну дорогу — до найближчої каси. Тепер же маю п’ять таких книжок.

Ми багато говоримо про те, що комунальні послуги надаються на далеко не на належному рівні, але ж, зверніть увагу, ще й розраховуватися за них доводиться з великими незручностями. Пригадую, як колись я мав одну розрахункову книжку, видану жеком, і знав лиш одну дорогу — до найближчої каси. Тепер же маю п’ять таких книжок. Крім того, майже щомісяця приносять мені рахунки, повідомлення, квитанції. Маю абонентські книжки з кожного виду послуг, плачу гроші в касу, отримую також квитанцію… Це ж скільки паперу псується дарма! А скільки шкоди психічному здоров’ю літніх людей завдають, бо щоразу про якийсь борг нагадують! Пробую розібратись по телефону. Набираю вказаний номер, та марно — увесь час зайнято. А як і додзвонишся, то все одно треба з документами для з’ясування розбіжностей з «Комуненергією» добиратись на вулицю Д.Галицького, з питань електроенергії — на вул.Князя Володимира, до облводоканалу та «Рівнегазу» — на вул.Білякова, а жек — на вул.Гребінки розташований. Дуже незручно. І це при наявності комп’ютерної техніки! Колись сиділа в жеку бухгалер, яка користувалась лише рахівницею, і все було нормально. Тепер ще про одну безглуздість. Щороку треба поновлювати довідки про право на пільги і про склад сім’ї, більше того, щороку підтверджувати, що я є ветераном війни. Те ж і з електроенергією. Маю лічильник і щомісяця знімаю показники та своєчасно оплачую. Але у Ей-І-Ес «Рівнеенерго», мабуть, є свій лічильник, бо прислали повідомлення про борг і рахунок на плату за березень втричі більший, ніж показує мій лічильник. Зберу усі квитанції й піду розбиратись. Квитанції маю, бо на них попереджають: зберігати три роки. Так що кожен споживач повинен мати ще й свій архів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також