Щасливе
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Завжди хочеться купити дешевше. І не лише тому, що грошей зайвих немає, а тому що розумієш, що більшість із заплаченої тобою суми піде не виробнику, а посередникам. Тим, хто переконав тебе саме це, а не інше купити, випити, з'їсти, почитати, подивитись…

Водо­провід — на сміттє­зва­лище


До кінця року на сміттєзвалище, що на околиці Рівного, проведуть водопровід. Проект обійдеться у 4,3 мільйона гривень. Це потрібно для гасіння сміття, яке влітку час від часу загоряється.
 

До Тисмениці — по шубу

21-10-2010

Прохолодні дні змушують згадати про те, що літо минуло і саме час потурбуватися про теплий одяг. Шуба з розкішного хутра — мрія майже кожної жінки. Чимало рівнянок вже вмовляють своїх чоловіків поїхати до Тисмениці, що на Івано-Франківщині, щоб підібрати собі шубу. А вибір там і справді великий — магазини з шубами, кожушками, хутряними шапками мало не на кожному кроці. Причому ціни в них дуже різні: можна знайти напівшубку з кроля за 800 гривень, а шубу до п’ят з норки — від 20 до 100 тисяч гривень. Ціна залежить і від виду хутра, його якості й майстерності пошиття. Знавці попереджають: варто бути обережними, бо замість вітчизняного виробу можуть запропонувати дешевий китайський крам лише з етикеткою від Тисмениці.

Які вони, справжні розкішні шуби — мали можливість побачити журналісти під час прес-туру Івано-Франківщиною, організованого Журфондом НСНУ. Саме такі хутрові вироби й виготовляє спільне українсько-нідерландське підприємство «Тикаферлюкс», що з 1989 року працює в Тисмениці. На частині виробничих площ хутрової фабрики, яка існує в містечку більш ніж триста років, нове спільне підприємство поставило імпортне устаткування, співпрацюючи з іноземними спеціалістами, освоїли новітні технології. Сировину «Тикаферлюкс» отримує з-за кордону: з Голландії, Німеччини, Данії, Фінляндії. Шкурки надходять на фабрику майже необроблені. Тож перед тим як набути привабливого вигляду, хутро проходить десятків зо два операцій. Підприємство є лідером з переробки хутрової сировини в Україні й одним з лідерів у Європі. Протягом року тут вичиняють близько 1,5 млн. хутрових шкурок. Спеціалізуються на норці, песці та каракулі. Однак не цураються і кроля, койота, вовка, рисі, нутрії та ін. Лише шкурок бобрів, впольованих індіанськими траперами в Канаді, на підприємстві обробляють 150 тисяч на рік.

Одяг змінюється під впливом примхливої моди, та майстри з Тисмениці ні на крок від неї не відстають. Кожного сезону колекція хутрових виробів оновлюється. У цьогорічній колекції — шубки з шиншили, норки, соболя, чорнобурки і каракулю, чоловічі кашемірові хутряні пальта на підкладці з бобра, кролика чи нутрії, а також шкіряні жилетки, оздоблені хутром песця, червоної лисиці та норки. Під час показу колекції, не приховуючи здивування від побаченої розкоші, цікавимося цінами на пухнасті, тепленькі й звабливі шубки. І розуміємо, що краса потребує грошей. Для прикладу, ексклюзивна норкова шубка тут коштує близько 30-50 тисяч євро. Чому так дорого? Власники фабрики роблять ставку на якість, адже щоб пошити справді якісну річ, потрібно використовувати сучасні технології, обладнання та й саме хутро доводиться купувати на спеціальних аукціонах за кордоном.

Галина КОТУЛЬСЬКА.

 
Читайте також:

Одяг подорожчає
№76, 21-10-2010

Перевищення нітратів у кавунах не виявили
№68, 23-9-2010

Мобільний расизм: коли розпочнеться і як його уникнути?
№68, 23-9-2010

Чи вистачить українцям «другого хліба»?
№66, 16-9-2010

Заборонять «секонд-хенд», бо небезпечний: і для людини, і для економіки
№66, 16-9-2010

 «Замасковані» комп’ютерні клуби
№66, 16-9-2010

 «Російський» сир українського виробництва
№66, 16-9-2010

Лякають подорожчанням харчів
№66, 16-9-2010

Чи є в ковбасі м’ясо?
№64, 9-9-2010

Подорожчали газ, масло, алкоголь, хліб і яйця
№64, 9-9-2010

Продукція в супермаркетах така ж, як і на ринках
№64, 9-9-2010

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.