Щасливе
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Втаємничені люди стверджують, що вітчизняні «спецслужби» за допомогою найновішої апаратури прослуховують приватні телефонні розмови. Чому ні? Мають же чимось займатися невідомо скільки здорових мужиків у п'ятиповерхівці на вулиці Відінській! Щоб потім іти від тої нелегкої служби на пенсію у сорок років!

Водо­провід — на сміттє­зва­лище


До кінця року на сміттєзвалище, що на околиці Рівного, проведуть водопровід. Проект обійдеться у 4,3 мільйона гривень. Це потрібно для гасіння сміття, яке влітку час від часу загоряється.
 

Траса Київ-Чоп почала руйнуватись

22-12-2016

На зробленій до Євро-2012 трасі Київ-Чоп, в яку вклали сотні мільйонів гривень, автомобілі підкидає вже не гірше, як на дорозі до Сарн. Неподалік Рівного, до прикладу, на асфальті глибока колія, на повороті біля Птичі Дубенського району, де постійно розбиваються автомобілі, — бугри та тріщина, а на Кореччині — вибоїни, які з'явилися після нещодавніх морозів та відлиги.

ремонт дорога яма

У тому, що траса міжнародного значення Київ-Чоп починає руйнуватися, звинувачують дорожників. Мовляв, якби покриття вчасно і якісно ремонтували, наслідки були б не такими сумними.

У Службі автомобільних доріг у Рівненській області запевняють, що вибоїн біля Корця вже немає. Минулого тижня їх залатав облавтодор, який хоч і нарікає на застарілу техніку, щороку виграє тендери на обслуговування рівненських доріг.

Микола Козачок, заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області:

— Ямки на дорозі Київ-Чоп з'явилися недавно через різкі перепади температури, під час яких дорожнє покриття найчастіше руйнується. Трасу Київ-Чоп робили якісно, адже працювали міжнародні фірми, які працюють і на європейських дорогах, але ми маємо проблему зі збереженням доріг. Цією трасою щодня проїжджає 3-4 тисячі великовагового транспорту, і фактично його вагу ніхто не контролює. Ми будемо ремонтувати дорожнє покриття, але його потрібно берегти. На трасі Київ-Ковель, де значно менше транспорту, таких проблем немає. А днями на Острожчині вантажівки вивозили урожай з полів і болото все залишили на трасі. І хто в кінцевому підсумку стає винним, як через це болото трапляється ДТП, — дорожники.

Облавтодор якісно робить ямковий ремонт. Маємо власну лабораторію, тож якщо робота неякісна, ми її не оплачуємо. Поблизу Птичі тріснуло полотно, тому там така ситуація, проте ремонтувати зараз ми не можемо, будемо з весни.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

Електрокарів на Рівненщині вже 17
№48, 5-12-2016

В якому місті України купують найбільше авто?
№47, 24-11-2016

Отримати посвідчення водія екстерном
№47, 24-11-2016

Які авто найгірше пристосовані до зими
№46, 21-11-2016

Чому з авто — до Вознюка?
№46, 20-11-2016

Авто на українських номерах – наліво, на іноземних – направо
№44, 4-11-2016

Україна – у Топ-10 європейських країн за кількістю проданих електромобілів
№42, 23-10-2016

Дорогу до Тернопільщини відремонтували
№36, 8-9-2016

На ЗАЗі не випустили жодного автомобіля
№35, 1-9-2016

Найнебезпечніші місця у Рівному (КАРТА)
№33, 21-8-2016

Знаменитий суперкар Dodge Viper знімають з виробництва
№25, 23-6-2016

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.