Щасливе
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Завжди хочеться купити дешевше. І не лише тому, що грошей зайвих немає, а тому що розумієш, що більшість із заплаченої тобою суми піде не виробнику, а посередникам. Тим, хто переконав тебе саме це, а не інше купити, випити, з'їсти, почитати, подивитись…

Водо­провід — на сміттє­зва­лище


До кінця року на сміттєзвалище, що на околиці Рівного, проведуть водопровід. Проект обійдеться у 4,3 мільйона гривень. Це потрібно для гасіння сміття, яке влітку час від часу загоряється.
 

Де на Рівненщині вигідніше та безпечніше заправляти автомобіль

20-7-2017

Це питання стоїть перед кожним автовласником, тому що, з одного боку, постійно існує спокуса зекономити і заправити свого «залізного коня» на АЗС з нижчими цінами на пальне, а з іншого — існує обґрунтоване побоювання, що після таких заправок доведеться вкласти немалі кошти в ремонт автомобіля. Як бути?

Заправка

Великі мережі АЗС не шкодують грошей на рекламу і рік у рік переконують споживачів — наше пальне найкраще, воно якісне і безпечне. Про те, що реклама не завжди говорить правду (і це ще м'яко кажучи), відомо давно.

Якось автор взимку заїхав на одну із заправок, на якій величезними літерами було написано: «Торгуємо якісною зимовою соляркою», а на самій колонці дрібнесенькими літерами було зазначено: «Дизельне пальне Л-002». Для довідки: літера Л означає «літнє». Ну і якому з двох написів вірити? Тому коли до нас потрапив цікавий звіт нашого місцевого Автомайдану, який перевірив якість пального на різних АЗС, що працюють на Рівненщині, ми вирішили надрукувати основні тези цього дослідження, адже ця інформація є корисною для усіх.

«Протокол виконаних робіт.

Незалежне дослідження рівненських АЗС В. о. ГО «Автомайдан Рівне» Муравська О. О. 14.06.2017

Громадською організацією «Автомайдан Рівне» в період з листопада 2016 по червень 2017 року було проведено незалежне ініціативне дослідження рівненських брендових АЗС.

В дослідженні брали участь такі АЗС: Олас, ОККО, УкрНафта, WOG та БРСМ.

Для дослідження використовувалось пальне: А-95 — ДП.

Проводились такі дослідження і тести:

Вимірювання правильності наливу з колонки за допомогою мірника 10 л.

Тест на динаміку розгону від 40 до 100 км / год на 3-й передачі.

Тест на розхід пального на 100 км на ста­більній швидкості 60 км / год

Лабораторна експертиза на відповідність технічним паспортам пального та євростандартам відповідно до ДСТУ.

Для тесту пального на динаміку розгону та розхід пального на 100 км використовувались такі авто:

Для бензинових замірів: Mercedes Benz clk w208 2.0 compressor

Для дизельних замірів: Volkswagen Transporter T4 2.5 TDI

Для перезаміру бензину АЗС «Олас» та «ОККО»: Mazda 626 2.0

Що цікавить власника авто насамперед? Звісно, якість пального.

З п'яти мереж АЗС, які досліджував Автомайдан, три тест не пройшли (див. таблиці).

Табл 1

Табл 2

Табл 3

Хоча варто бути об'єк­тив­ним — відхилення від норми на трьох АЗС, що не пройшли цей тест, не критичні, але все ж такі результати є досить симптоматичними. Річ у тім, що контроль якості пального є одним з головних завдань будь-якої мережі АЗС. Досить кількох випадків продажу споживачам неякісних нафтопродуктів і все — репутація продавця зіпсована на роки, і вже жодна рекламна кампанія не допоможе її змінити.

Тому в адміністраціях мереж АЗС питанням контролю якості нафтопродуктів приділяють особливу увагу. Хоча як показує протокол незалежного дослідження, рівень контролю якості не в усіх мережах АЗС, що працюють на Рівненщині, на достатньому рівні. До того ж при аналізі даних впадає у вічі той факт, що чотири з п'яти мереж АЗС торгують пальним одного стандарту — Євро-5. Тобто «дорогі» та «дешеві» заправки торгують пальним одного стандарту, але є різниця у виробнику. Це теж потрібно розуміти споживачу при виборі заправки.

Для прикладу — «ОККО» і «Олас» продають дизпальне білоруського виробника Мозирський НПЗ, а на «АВІАСі» дизпальне Кременчуцького НПЗ. Тому в «дешевому» сегменті є два види дизпального Євро-5: «Олас» — Білорусь, «АВІАС­» — Україна. Це теж потрібно враховувати при виборі заправки. Але про це детальніше згодом.

Сергій ТКАЧЕНКО.

 
Читайте також:

Квасилів грітиме інвестор?
№28, 17-7-2017

Відпочивають там, де скаже чиновник?
№28, 15-7-2017

«Рівнеазот» запрацював
№27, 11-7-2017

Хто не хоче до «Великого Рівного»?
№27, 6-7-2017

Хрінники оговтуються від буревію
№27, 6-7-2017

«Колгосп» проситься у «комуналку»
№27, 6-7-2017

Депутат Ковальчук «завів» гроші на Здолбунівщину
№26, 30-6-2017

Закупівля шкільних автобусів: «коробочки смерті», політика і законодавчі промахи
№25, 26-6-2017

«Рівнеазот» запрацює з наступного тижня?
№24, 16-6-2017

Державі повернуть стіни радіозаводу?
№24, 16-6-2017

На Рівненщині розбився планер. Двоє людей загинули (ОНОВЛЕНО)
№23, 10-6-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.