Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Тут днями до міста мого київського «каллєгу» привозили. Того самого, який за дармових сто грамів готовий написати що завгодно, за двісті — заспівати на усю свою русскоязичную глотку, а за триста — взятися за нерукотворний пам'ятник. Гість так хвалив нашого міського голову за намір побудувати стадіон, що стіни місцевого «колізею» точно би почервоніли, якби могли це почути.


19 грудня, на Святого Миколи, у Рівненському міському будинку культури покажуть дитячу виставу «Щенята рятують Новий рік». квитки вже у продажі.

 

Поки запрацюють ваги, розіб'ють асфальт на сарненській трасі?

18-8-2017

Уже другий місяць на трасі Городище-Рівне-Старокостянтинів триває ремонт. Поклали, зокрема, недавно асфальт від Житинського кільця, що біля Рівного, до Олександрії. Чи добре ремонтують — можна буде оцінити наступної весни, коли розтане сніг. Проте дорожники вже заявляють, що покладений асфальт руйнують понад норму навантажені автомобілі, які перевозять будівельні матеріали із кар'єрів на півночі області. А ваговий комплекс, який мав би контролювати вантажівки і на який виділили гроші ще навесні, досі не запрацював.

Траса на Костопіль 2

В області нині працює лише один майданчик, де зважують вантажні авто, — поблизу села Опарипси Радивилівського району. Як зазначають у Службі автомобільних доріг, це єдиний стаціонарний зважувальний пункт на дорогах України. Щодня через нього проходить 3-4 тис. авто, 20% з яких — навантажені більше дозволеного. Водіїв штрафують і забороняють їхати, поки ті не перекладуть частину вантажу на інше авто. А через таку кількість вантажівок асфальтне покриття не витримує — його, кажуть у Службі, доводиться ремонтувати до чотирьох разів на рік.

Решта вагових комплексів, що діють в Україні, — пересувні. Два таких цього року мали придбати для Рівненщини — один встановити поблизу Нової Любомирки Рівненського району, інший — біля Здовбиці Здолбунівського. Комплекси вже закуплено, але фірми, які виграли тендери, ще не підготували майданчики під них. Тож з такими темпами вагові комплекси аби запрацювали восени, хоча їхня робота важлива саме зараз, коли спека і асфальт швидше руйнується під великогабаритним транспортом.

Майданчик для зважування транспортних засобів біля Здовбиці має зробити Хмельницьке ШБУ, яке виграло тендер на ремонт кількох ділянок траси Городище-Рівне-Старокостнятинів. До спорудження майданчику хмельничани ще не приступали, бо поки завершують ремонт дороги біля Здолбунова, проте до них претензій у Служби автодоріг немає, бо фірма — приватна і будує за кредитні кошти. Натомість, «Рівнеоблавтодору», який має збудувати майданчик у Рівненському районі, гроші уже є давно, проте структура (яка, між іншим, є дочірньою Службі автодоріг), попри підписаний ще у травні договір, тільки недавно почала роботи. Завершать лише у вересні.

 — Майданчик має бути розміром 4х7м, 50 метрів має зайняти смуга гальмування та 150 м.  — розгону, — розповідає заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Козачок. — На майданчик біля Нової Любомирки, що буде у стороні від траси, мають заїздити усі вантажівки, що їдуть зі сторони Сарн, бо саме на Рівне рухається понад 90% навантаженого транспорту — з кар’єрів. Ми сподівалися, що ваговий комплекс, на який вже є кошти, запрацює влітку, аби асфальтне покриття, що ремонтують, зокрема, за рахунок коштів митного експерименту, не руйнували.

У Службі автодоріг розповідають, що «Рівнеоблавтодор», вигравши торги у конкурентів і запропонувавши найменшу вартість робіт — 1 млн. грн., не захотів за таку суму працювати. Щоправда, у самому облавтодорі вину перекладають на Служба автодоріг — мовляв, та боргувала їм за інші роботи, тож начебто і пального не було за що купити.

 — Роботи вже розпочато, — зазначає заступник директора «Рівнеоблавтодору» Олександр Гончарук. — Ми вирубали дерева та кущі, викорчували коріння, завеземо грунт і розпочнемо облаштування полотна майданчика. Все робимо з нуля, причому за кредитні кошти. Фінансування протягом цього літа від Служби автодоріг не було.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

У Львові буде нова об'їзна на Польщу
№33, 17-8-2017

Міст на Бандери: дірявий, але ще не аварійний
№30, 27-7-2017

Заплатять штраф за «лежачого поліцейського»
№30, 27-7-2017

Авторинок: Євро-6 переноситься
№29, 20-7-2017

Київська фірма, створена торік, освоює майже 30 млн. грн., виділених на трасу Гоща-Острог
№27, 7-7-2017

Без заторів. Бо зелена хвиля
№27, 6-7-2017

Нові тести ПДР легші. Але тільки для любителів
№27, 6-7-2017

Квасилів хоче возити своє сміття до Рівного
№26, 29-6-2017

До кінця червня водійське посвідчення отримуватимуть за новими тестами
№24, 20-6-2017

На київській трасі «лататимуть ями» іноземці. В кредит
№24, 15-6-2017

Малюють тільки зебри
№24, 15-6-2017

Розмітка на дорогах Рівного може з'явитись восени

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (098) 547-38-33, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.