Щасливе
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Вам доводилося бачити зустріч бродячих та свійських собак? Якщо ні — зайдіть до міського парку, де місцеві дворняги кидаються на вгодованих псів, яких «вигулюють» не менш вгодовані хазяї. Або пройдіться тихими вуличками подалі від центру, де собаки на ланцюгу періодично реагують на появу «чужого» пса.


Баскетболістки клубу «Рівне» до свого дебютного сезону під новою назвою (раніше команда називалася «Сузір'я») вирушили готуватися до білоруського Бреста.

 

Поки запрацюють ваги, розіб'ють асфальт на сарненській трасі?

18-8-2017

Уже другий місяць на трасі Городище-Рівне-Старокостянтинів триває ремонт. Поклали, зокрема, недавно асфальт від Житинського кільця, що біля Рівного, до Олександрії. Чи добре ремонтують — можна буде оцінити наступної весни, коли розтане сніг. Проте дорожники вже заявляють, що покладений асфальт руйнують понад норму навантажені автомобілі, які перевозять будівельні матеріали із кар'єрів на півночі області. А ваговий комплекс, який мав би контролювати вантажівки і на який виділили гроші ще навесні, досі не запрацював.

Траса на Костопіль 2

В області нині працює лише один майданчик, де зважують вантажні авто, — поблизу села Опарипси Радивилівського району. Як зазначають у Службі автомобільних доріг, це єдиний стаціонарний зважувальний пункт на дорогах України. Щодня через нього проходить 3-4 тис. авто, 20% з яких — навантажені більше дозволеного. Водіїв штрафують і забороняють їхати, поки ті не перекладуть частину вантажу на інше авто. А через таку кількість вантажівок асфальтне покриття не витримує — його, кажуть у Службі, доводиться ремонтувати до чотирьох разів на рік.

Решта вагових комплексів, що діють в Україні, — пересувні. Два таких цього року мали придбати для Рівненщини — один встановити поблизу Нової Любомирки Рівненського району, інший — біля Здовбиці Здолбунівського. Комплекси вже закуплено, але фірми, які виграли тендери, ще не підготували майданчики під них. Тож з такими темпами вагові комплекси аби запрацювали восени, хоча їхня робота важлива саме зараз, коли спека і асфальт швидше руйнується під великогабаритним транспортом.

Майданчик для зважування транспортних засобів біля Здовбиці має зробити Хмельницьке ШБУ, яке виграло тендер на ремонт кількох ділянок траси Городище-Рівне-Старокостнятинів. До спорудження майданчику хмельничани ще не приступали, бо поки завершують ремонт дороги біля Здолбунова, проте до них претензій у Служби автодоріг немає, бо фірма — приватна і будує за кредитні кошти. Натомість, «Рівнеоблавтодору», який має збудувати майданчик у Рівненському районі, гроші уже є давно, проте структура (яка, між іншим, є дочірньою Службі автодоріг), попри підписаний ще у травні договір, тільки недавно почала роботи. Завершать лише у вересні.

 — Майданчик має бути розміром 4х7м, 50 метрів має зайняти смуга гальмування та 150 м.  — розгону, — розповідає заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Козачок. — На майданчик біля Нової Любомирки, що буде у стороні від траси, мають заїздити усі вантажівки, що їдуть зі сторони Сарн, бо саме на Рівне рухається понад 90% навантаженого транспорту — з кар’єрів. Ми сподівалися, що ваговий комплекс, на який вже є кошти, запрацює влітку, аби асфальтне покриття, що ремонтують, зокрема, за рахунок коштів митного експерименту, не руйнували.

У Службі автодоріг розповідають, що «Рівнеоблавтодор», вигравши торги у конкурентів і запропонувавши найменшу вартість робіт — 1 млн. грн., не захотів за таку суму працювати. Щоправда, у самому облавтодорі вину перекладають на Служба автодоріг — мовляв, та боргувала їм за інші роботи, тож начебто і пального не було за що купити.

 — Роботи вже розпочато, — зазначає заступник директора «Рівнеоблавтодору» Олександр Гончарук. — Ми вирубали дерева та кущі, викорчували коріння, завеземо грунт і розпочнемо облаштування полотна майданчика. Все робимо з нуля, причому за кредитні кошти. Фінансування протягом цього літа від Служби автодоріг не було.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

У Львові буде нова об'їзна на Польщу
№33, 17-8-2017

Міст на Бандери: дірявий, але ще не аварійний
№30, 27-7-2017

Заплатять штраф за «лежачого поліцейського»
№30, 27-7-2017

Авторинок: Євро-6 переноситься
№29, 20-7-2017

Київська фірма, створена торік, освоює майже 30 млн. грн., виділених на трасу Гоща-Острог
№27, 7-7-2017

Без заторів. Бо зелена хвиля
№27, 6-7-2017

Нові тести ПДР легші. Але тільки для любителів
№27, 6-7-2017

Квасилів хоче возити своє сміття до Рівного
№26, 29-6-2017

До кінця червня водійське посвідчення отримуватимуть за новими тестами
№24, 20-6-2017

На київській трасі «лататимуть ями» іноземці. В кредит
№24, 15-6-2017

Малюють тільки зебри
№24, 15-6-2017

Розмітка на дорогах Рівного може з'явитись восени

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.