Щасливе
Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Вам доводилося бачити зустріч бродячих та свійських собак? Якщо ні — зайдіть до міського парку, де місцеві дворняги кидаються на вгодованих псів, яких «вигулюють» не менш вгодовані хазяї. Або пройдіться тихими вуличками подалі від центру, де собаки на ланцюгу періодично реагують на появу «чужого» пса.


Баскетболістки клубу «Рівне» до свого дебютного сезону під новою назвою (раніше команда називалася «Сузір'я») вирушили готуватися до білоруського Бреста.

 

Мрія Хомка збудеться і маршрутки "вимруть"?

7-9-2017

Міський голова Володимир Хомко, прихильник тролейбусів як громадського транспорту для рівнян, не раз зізнавався: «Я виношую мрію, що мікроавтобусів у нашому місті не буде». І це пророцтво, схоже, незабаром збудеться.

І не тільки тому, що міська влада закуповує тролейбуси, які дешевшим квитком конкурують з маршрутками. А й тому, що підприємці не купують нові автобуси, а ті, що є, виходять з ладу. Поганий стан мікроавтобусів — одна із причин скасування угод з підприємцями на перевезення.

У пасажирів маршрутного таксі № 45 надовго закарбувалася у пам'яті ситуація, коли при повороті на автостанцію «Чайка» в авто випали задні двері. На щастя, тоді ніхто не постраждав. Тому через такі казуси цього року з маршрутів зняли п'ятнадцять автомобілів.

Віталій Миронюк, начальник управління транспорту і зв'язку Рівного:

— Впродовж останніх трьох років жодного нового автобуса ніхто не купив. І дуже сумнівно, що в подальшому це відбудеться. Адже сьогодні вартість маршруток марок «Богдан», «Еталон» та «I-VAN» становить близько 40 тисяч доларів. Це трохи більше мільйона гривень. Сплачуючи податки, утримуючи двох водіїв, ремонтуючи старі машини, на найкращих маршрутах в рік можна заробити 100 тисяч гривень. Тому окупність нового автобуса складатиме десять років. Жоден бізнесмен не буде вкладати гроші в транспорт, чекаючи доки він окупиться.

Нагадаємо, що для Рівного планується придбати дванадцять тролейбусів, а це — шість нових електробусів та стільки ж тролейбусів, які вже використовувались у Європі.

Богдан СЛОНЕЦЬ.

 
Читайте також:

На пивзаводі буде підземна стоянка за мільйон доларів
№36, 7-9-2017

У Рівному сьогодні відключать гарячу воду
№34, 4-9-2017

На Рівненщині зафіксовано другий випадок ботулізму
№34, 29-8-2017

Асфальт у центрі Рівного ШЕУ готове класти під шатром
№33, 23-8-2017

У п’ятницю у Рівному стартує джазовий фестиваль (програма заходів)
№33, 23-8-2017

ДАБІ оштрафувала власника автозаправок за самовільну реконструкцію
№33, 23-8-2017

Генпрокуратура: «Рівнеазот» причетний до відмивання коштів. Там проводять обшуки
№33, 22-8-2017

У Рівному відбудеться об’єднаний фінал двох конкурсів краси
№33, 17-8-2017

Гарячу воду включать на два тижні
№32, 17-8-2017

Швець хоче працювати легально. Депутати проти
№32, 17-8-2017

300 доларів хабара – за 80 соток лісу за підписом Муляренка
№32, 15-8-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Керівник рекламного відділу — Микола Жванський: rivne_ren@ukr.net

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (096) 81-89-627, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.