Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Тут днями до міста мого київського «каллєгу» привозили. Того самого, який за дармових сто грамів готовий написати що завгодно, за двісті — заспівати на усю свою русскоязичную глотку, а за триста — взятися за нерукотворний пам'ятник. Гість так хвалив нашого міського голову за намір побудувати стадіон, що стіни місцевого «колізею» точно би почервоніли, якби могли це почути.


24 листопада о 19:00 у МПК «Текстильник» відбудеться прем’єра нової вистави театру «Чорний квадрат.

 

Дубно та Львів з'єднає автобан. Міністр сказав

20-10-2017

Днями міністр інфраструктури Володимир Омелян (на фото) анонсував, що у 2019 році розпочнеться масштабне будівництво автобану Дубно-Львів. Для рівненських дорожників заява міністра була несподіванкою. Про який автобан йдеться — вони поки говорять наугад.

омелян

За словами п. Омеляна, автобан буде європейського зразка і об'єднає Дубно та Львів, бо траса Київ-Чоп, яка нині сполучає ці два міста, «не в найкращому стані». «Звивиста вузька дорога не дає можливості для повноцінного трафіку», — зазначив Володимир Омелян під час робочого візиту до Львова. Кошти на будівництво надасть Світовий банк, розробку проекту мають завершити, за словами міністра, наступного року.

Проте Міністерство інфраструктури планами із рівненськими дорожниками поки не ділилося, хоча згаданий автобан займе близько 50 кілометрів на Рівненщині. Заступник начальника Служби автодоріг Рівненської області Микола Козачок зазначає, що, найімовірніше, міністр мав на увазі не нову дорогу, а розширення траси Київ-Чоп, яка від Дубна до Львова переважно має тільки дві смуги.

— Смуга відводу мала б дозволити розширити вузькі ділянки доріг до чотирьох смуг, — зазначив п.Козачок. — Але питання ще потрібно вивчати. Мабуть, на будівництво будуть проводити тендери і залучати закордонні компанії.

До слова, Київ-Чоп капітально ремонтували (фактично будували заново) до Євро-2012. Від Дубна до межі Радивилівського і Бродівського районів на Львівщині асфальт клала італійська фірма «Тодіні». Чому одразу не проектували чотири смуги — нині у Службі автодоріг не коментують. Мовляв, не знають, бо на той час, шість-вісім років тому, у структурі працювали інші люди.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

Вулицю Шухевича залишать на зиму з нижнім шаром
№42, 19-10-2017

Комунальні стоянки у Рівному депутати віддадуть у приватні руки?
№41, 13-10-2017

Рівненські дороги: ваги з туалетом - на кілька мільйонів дорожчі
№38, 23-9-2017

Асфальт на Макарова подорожчав вдвічі
№35, 31-8-2017

У центрі Рівного не можуть розминутись через світлофор?
№34, 25-8-2017

За розмітку у Рівному чиновники «просили на колінах»
№34, 23-8-2017

Дорогу в Червоних Горах… забудували
№34, 23-8-2017

Поки запрацюють ваги, розіб'ють асфальт на сарненській трасі?
№33, 18-8-2017

У Львові буде нова об'їзна на Польщу
№33, 17-8-2017

Міст на Бандери: дірявий, але ще не аварійний
№30, 27-7-2017

Заплатять штраф за «лежачого поліцейського»
№30, 27-7-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (098) 547-38-33, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.