Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

Тут днями до міста мого київського «каллєгу» привозили. Того самого, який за дармових сто грамів готовий написати що завгодно, за двісті — заспівати на усю свою русскоязичную глотку, а за триста — взятися за нерукотворний пам'ятник. Гість так хвалив нашого міського голову за намір побудувати стадіон, що стіни місцевого «колізею» точно би почервоніли, якби могли це почути.


19 грудня, на Святого Миколи, у Рівненському міському будинку культури покажуть дитячу виставу «Щенята рятують Новий рік». квитки вже у продажі.

 

Харківські науковці видалили кілька вулиць у Рівному

9-11-2017

От хтось би взяв та підрахував, скільки уже різноманітних проектів, схем, програм, досліджень замовила міська влада Рівного. Сума, вочевидь, кількома мільйонами б не обмежилась. Та не тільки в грошах справа — хоч і виглядає це як звичайне марнотратство. Річ у тім, що простежується тенденція — уся ця документація замовляється, неякісно розробляється виконавцями, які все одно отримують за це гроші, потім за її доопрацювання беруться місцеві фахівці… А потім про цей документ взагалі забувають.

затор

Згадайте, чи не так було з історико-архітектурним планом або ж з документацією на реконструкцію стадіону… Саме в таку схему «лягає» й чергове замовлення. Ще торік управління ЖКГ замовило розробку комплексної схеми дорожнього руху у науковців товариства «Інститут Харківпроект» за 700 тисяч гривень. Хотіли, щоб ті запропонували, як позбутись заторів у центрі Рівного. Однак робота й досі не завершена.

Богдан Гапяк, голова фракції БПП у Рівненській міській раді:

— Харків'яни нам представили своє дослідження, але нічого революційного там не було. Взагалі ця карта не містить комплексного підходу. Адже в нас, окрім міських маршруток, є ще й міжміські рейси. Радує, що їм ще грошей не заплатили. На мою думку, якщо ми приймемо цю комплексну схему дорожнього руху, то її ще будуть доопрацьовувати спеціалісти з нашого НУВГП.

Сергій Коханюк, начальник сектора організації дорожнього руху управління патрульної поліції Рівного:

— Для того, щоб робити таке дослідження, потрібно знати місто. Їхні працівники приїздили в Рівне лише на певний час, аби порахувати на перехрестях кількість транспорту. Однак розміщення вулиць дивилися за допомогою інтернет-карт. Але вони забули, що всі ці мережеві додатки робили кілька років тому. За цей час в Рівному схема руху транспорту кілька разів змінювалася.

Я взагалі не уявляю, як комунальники будуть на вулицях розміщувати дорожні знаки за допомогою GPS-навігації. Цей документ має бути виконаний у масштабі, з розмірами вулиць та схемою розміщення дорожніх знаків. Там навіть всіх вулиць немає. Наприклад, вулиця Чорновола у них є, Степана Бандери є і Соборна є, а потім йде аж Дворецька. Вулиці Здолбунівська, 16 Липня — відсутні. Як люди мають їздити? Мене здивувало, що немає ні вулиці 24 Серпня, ні Шкільної.

Науковці пропонують, щоб по вулицях Чорновола та Бандери був односторонній рух. Виходить, що з Міцкевича по Чорновола до Бандери буде рух в одному напрямку, а від перехрестя Княгині Ольги — Бандери до перехрестя Міцкевича — Князя Володимира — в іншому. Але при цьому не враховано, що всі маршрутки зі Здолбунівського напрямку їдуть через Чорновола. Якщо їх перенаправити на Бандери та дати поворот наліво по Княгині Ольги, то на тому перехресті будуть затори. Так само паралізованим вийде перехрестя вулиць Князя Володимира — Міцкевича. Там потрібно буде робити лівий поворот, аби доїхати до залізничного вокзалу. Люди, які будуть рухатися із залізничного вокзалу по проспекту Миру, за їхніми розрахунками, зможуть повернути лише направо. Однозначно заб'ється вулиця Петлюри або Набережна.

Також нам пропонують зробити так, аби з Соборної на Дубенську можна було повертати і далі їхати на Боярку та аеропорт. А от з Дубенської на Соборну запроектували лише одну смугу для маршруток. Всі приватні автомобілі пропонують пустити по вулицях Чернишова — Петра Могили з виїздом на Соборну. Але вулиця Чернишова і так завантажена. Вийде великий затор. Те ж саме з вулицею Петра Могили — там знаходяться суд, прокуратура, поліклініка та управління Пенсійного фонду.

Богдан СЛОНЕЦЬ.

 
Читайте також:

Замість драбини для Рівного куплять автомобіль із сиренами
№44, 9-11-2017

Міська влада «нашпигує» Рівне відеокамерами
№44, 2-11-2017

Дитячі майданчики у Рівному: спочатку біля багатоповерхівок
№43, 29-10-2017

Церква для Боярки
№42, 19-10-2017

Золотіїв хоче маршрутки Басового Кута
№41, 12-10-2017

До маршруток прикріплять «пандуси»
№40, 12-10-2017

Будинок на Набережній топить. Не Устя, а водопровід
№40, 12-10-2017

Факельну вежу ніхто не хоче
№41, 12-10-2017

Спортивний майданчик як запобіжник проти багатоповерхівки
№39, 28-9-2017

На Теліги замінять 80 бетонних плит
№39, 28-9-2017

Паркан військового госпіталю — в небезпечному стані

Приватний водопровід у Рівному — «підсудний»
№38, 21-9-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2017. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (098) 547-38-33, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.