Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

У моєму далекому дитинстві нас почали готувати до подвигів із молодшої групи дитячого садка №4. Йдучи до школи, я вже твердо знав, що народився для того, аби здійснити подвиг і загинути «за родіну».


 

Замість дуобусів у Рівне привезуть дніпровські автономні тролейбуси

17-11-2017

До Нового року Рівне має отримати шість нових тролейбусів, які могтимуть їздити містом без контактної мережі — як дуобус, який вже кілька місяців курсує від кладовища «Нового» до торгових центрів на Макарова. Різниця між тим, що їздить, і тими, що купують, — у ціні, двигунах та країні виробництва. Якщо дуобус збирали у Білорусі і потім ще довго з’ясовували, чи він новий, а чи завезений після невдалої експлуатації у Росії, то автономні тролейбуси мають привезти з прямо із заводу у Дніпрі. І обійдеться кожен на мільйон дешевше.

Дуобус 2

Поставити шість тролейбусів з низьким рівнем підлоги та автономним ходом у Рівне має дніпровське ТОВ «Торговий дім Літан», яке виграло тендер за найнижчою ціною. Щоправда, ще трьом учасникам тендерний комітет відмовив навіть в участі у торгах, зокрема і «Богданові». «Літан», відповідно до укладеного договору, зобов’язаний привезти тролейбуси у Рівне до 20 грудня.

За усі отримає із міського бюджету 38,7 млн. грн., тобто одним обійдеться у близько 6,5 млн. грн. Білоруський дуобус торік місто купило за 7,5 млн. грн.

Відрізняється дуобус від автономного тролейбуса — двигунами. Перший, окрім електричного, має ще двигун внутрішнього згорання, тобто може їхати і на пальному. А ось автономні тролейбуси мають тільки електричні двигуни, які під час руху контактною мережею заряджаються, тож потім тролейбуси можуть їхати певну відстань без «рогів».

Олег Сухов, співзасновник та директор «Літану», заявляє, що тролейбуси у Рівне привезуть прямо із заводу:

 — Ми співпрацюємо з «Південним машинобудівним заводом» у Дніпрі. Робимо їм замовлення, постачаємо деталі, а вони уже складають тролейбуси за потрібними параметрами і випробовують їх. На жаль, через скарги інших учасників торги затягнулися, тож часу для виготовлення тролейбусів лишилося мало. Але ми робимо все, аби до 20 грудня поставити усі шість. Думаю, з 10 грудня уже будемо привозити. У серпні ми поставили два тролейбуси з автономним ходом у Дніпро. Фактично, Дніпро і Рівне — перші, які замовляють такий вид транспорту. Інші міста також бажають мати подібну техніку, але поки придивляються, як вона працюватиме. У Дніпрі ці тролейбуси можуть їхати автономно до 30 кілометрів, хоча вимога була — тільки 15.

Зазначимо, що ТОВ «Торговий дім Літан» працює з 2009 року і часто виграє тендери на поставку тролейбусів у міста України. Власниками підприємства є дніпряни Олег Сухов та Дмитро Науменко, чия дружина працює у податковій Дніпра.

Окрім нових тролейбусів з автономним ходом, Рівне ще отримає дев’ять вживаних тролейбусів «Шкода 14TR», які привезуть з Європи. За результатами тендеру, поставити їх також мають до 20 грудня. Один обійдеться місту у понад 15,5 тис. євро, а всі дев’ять — у 5,1 млн. грн. Постачатиме словацька компанія «DUOX s.r.o».

Додамо, що правоохоронці досі розслідують справу щодо рівненського дуобусу. Нагадаємо, що коли його поставили у Рівне, з’явилася підозра, що він — не новий, а виготовлений значно раніше і вже встиг поїздити у Москві та Санкт-Петербурзі. А відповідно, мав би вартувати дешевше. Попри те, що постачальник та міська влада заперечували звинувачення і заявляли, що дуобус привезений із білоруського заводу, правоохоронці замовили експертизу та досі не поставили крапку у розслідуванні.

Алла САДОВНИК.

P.S. Ми вирішили дізнатися думку рівнян про дуобус у Рівному. Дайте, будь ласка, відповіді на кілька запитань і зможете побачити, що думають інші читачі.

 
Читайте також:

Борги Фірташа. «Рівнеазот» тільки своїм працівникам винен 55 мільйонів
№45, 10-11-2017

Рівненські військові комісари у нічні клуби не ходять
№45, 10-11-2017

Чого чекати від пенсійної реформи?
№44, 9-11-2017

У Рівному з'явилася нова фірма, яка взялася за вивезення сміття
№44, 3-11-2017

Ринок «Шелен» на Луцькому кільці: паркан та вицвіла вивіска
№44, 3-11-2017

Рівнянам байдуже, як витратять 10 мільйонів?
№43, 27-10-2017

Кошти Громадського бюджету, схоже, поділять, врахувавши думку менш ніж 1% мешканців Рівного

Від асортименту — голова обертом: у Рівному відкрився новий «Гіпермаркет Вікон та Дверей»
№43, 26-10-2017

Електропостачання у Рівному покращиться у 2019-му
№42, 23-10-2017

Проект «Авангарду» знайшовся
№42, 19-10-2017

Поки шукали, реконструкція стадіону подорожчала

Чому радіатори «шкварчать», якщо на вулиці +20
№41, 19-10-2017

Постоловський «міряє» гектари біля РДГУ
№41, 17-10-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2018. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (098) 547-38-33, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.