Обласна газета «Рівне вечірнє»
Наш провайдер:
-25% на металопластикові вікна
☰ РОЗДІЛИ

У моєму далекому дитинстві нас почали готувати до подвигів із молодшої групи дитячого садка №4. Йдучи до школи, я вже твердо знав, що народився для того, аби здійснити подвиг і загинути «за родіну».


 

Залізниця здивувала оновленою електричкою "Львів-Рівне"

11-1-2018

Зі Львова до Рівного почала їздити електричка, в якій замість старих та обшарпаних вагонів нові — зі зручними сидіннями, чистими салонами та пластиковими вікнами. Цей потяг відправляється о дев'ятій ранку зі Здолбунова та повертається близько 18-ї до Рівного.

Електричка

Втім, електричка не зовсім нова, а капітально відремонтована стара. Ремонтував потяг «Київський електровагоноремонтний завод» за 40 млн. грн. Купівля нового електропотяга, зазначають на залізниці, обійшлася б удесятеро дорожче.

Загалом торік «Львівська залізниця» вперше за багато років зуміла відремонтувати два електропотяги. Один пустили зі Львова на Рівненщину, інший — до Трускавця. Під час ремонту встановили нові двері, перехідні майданчики, салони вагонів обладнали блоками сидінь третього класу (замість дерев'яних — пластикові, оббиті штучною шкірою), модернізували систему освітлення вагонів, замінили туалети.

У цьому році Львівська залізниця хоче відремонтувати ще чотири електропотяги. Проте залізничники нарікають, що електричка їздила всього кілька днів, а у вагонах вже встигли порізати сидіння. Окрім того, частина пасажирів і надалі намагається «проїхати зайцями», а більшість з тих, хто їздить, — пільговики, за яких компенсують неповні суми. Тож приміські рейси, зазначають у Львівській залізниці, збиткові.

У службі приміських перевезень Львівської залізниці зазначають, що один із двох електропотягів ремонтували саме для рівненського напрямку. Проте якщо пасажири псуватимуть майно, електричку пустять на інші рейси.

 — Дуже просимо пасажирів: якщо бачать випадки вандалізму, принаймні робити зауваження вандалам, — зазначає заступник начальника служби приміських перевезень. — Ситуація на залізниці складна, проте ми намагаємося відремонтувати потяги, навіть беручи кредити. Тому прикро, коли їх псують. Тільки-от недавно одну з електричок у Здолбунові розмалювали.

Алла САДОВНИК.

 
Читайте також:

Грейдери у Рівному їздитимуть з GPS
№1, 4-1-2018

Радіоактивні відходи РАЕС повезуть у сховище «Вектор»
№52, 29-12-2017

Як в американському кіно: з Рівного через камери стежитимуть за всією областю
№51, 25-12-2017

Зроблено у Рівному: місцеве підприємство завойовує світовий ринок новітніх технологій
№44, 6-11-2017

Плантацію фундука висадили. Урожай буде лише через кілька років
№44, 2-11-2017

У Китаї запустять підвісну залізницю
№43, 26-10-2017

Держава у Тихому океані продає громадянство за біткоіни
№41, 12-10-2017

Рівненщина з «цифрою» — через два роки
№40, 5-10-2017

Поляки продаватимуть у Дубні енергію вітру
№29, 23-7-2017

Костопільчани отримали престижну міжнародну премію за дизайн годинника
№24, 20-6-2017

Неймовірні кадри з кабіни пілота
№23, 11-6-2017

Наповнення © «Рівне Вечірнє», (с) 2003-2018. Оновлюється щодня.
При використанні матеріалів посилання на www.rivnepost.rv.ua обов’язкове.
Програмування та дизайн © «Рівне Вечірнє»
Засновник — Микола Несенюк.

Головний редактор — Валентина ШАХ: valensrv@gmail.com.

Редактор сайту — Алла Садовник: allasadovnuk@i.ua.

Редактор он-лайн новин — Жанна Пінчук: pinkrime@gmail.com.

Контакти для розміщення реклами: (097) 462-65-64, (098) 547-38-33, e-mail: advertrv@ukr.net

Адреса для листування з редакцією: rivnepost@gmail.com.
Телефони редакції: (067) 362-56-86, (0362) 62-56-54, 62-56-55
@ — друкується на правах реклами.