— Тролейбуси ТЕR-15, які ми хотіли придбати, вже давно позитивно зарекомендували себе на дорогах обласного центру, — каже міський голова Рівного Володимир Хомко. — Крім того, наше підприємство «Рівнеелектроавтотранс» має добру технічну базу з їхнього ремонту, його працівники вже самі навчилися виготовляти необхідні для цих тролейбусів деталі. Тривалий час ми не закуповували таких тролейбусів через брак коштів. Тепер вирішили відновити давні зв’язки. Сподівалися закупити кілька вже використовуваних тролейбусів, термін експлуатації яких від 10 років і більше. Незважаючи на вік, вони всі після капітального ремонту і можуть ще довго служити. Середній пробіг таких тролейбусів 300 тисяч кілометрів. До того ж вартість такого тролейбуса вдесятеро менша від нового вітчизняного.
Втім, з’являться ці тролейбуси в Рівному не скоро. Через фінансову кризу в Чехії теж нині обмежили закупівлю нових тролейбусів. Тому їхні тролейбусники ремонтують і продовжують експлуатувати ті, що є. Крім того, тролейбуси цієї марки залюбки закуповують Болгарія, Румунія, Угорщина, країни Прибалтики та й чимало областей України. Відповідно, і придбати одразу кілька тролейбусів дуже важко через існуючий на них попит. Сьогодні для повної комплектації усіх наявних маршрутів у Рівному не вистачає 8-9 тролейбусів.





