На торги зголосився аж 41 учасник — і приватні підприємці, і великі товариства з різних регіонів України. Були серед них ті, хто професійно займається перевезеннями, як-от «Київпассервіс», «Запоріжавтотранс», «Вікторія-Транс-Сервіс», «Сарнитранс» та транспортна компанія «Сармат». Також перспективу у цій будівлі розгледіли у мережі медичних центрів «Родина», зацікавилися квіткарі з «Флора де Люкс» та обласна організація Товариства Червоного Хреста України, подали заявки Волинська нафтова група та десятки інших підприємств різного профілю — хтось торгує замороженими морепродуктами, а хтось займається геодезією та геологією.
Однак найщедрішою виявилася пропозиція львівського підприємства «Вугледар», яке займається виробами з паперу, картону, соломки та корку і яким володіє Наталія Матійцьо. Отак ціна зі стартових 747 тисяч підстрибнула майже у 50 разів — до 37 мільйонів гривень. Якщо враховувати сюди ще й ПДВ, яке має сплатити переможець аукціону, то загалом до державного бюджету буде сплачено понад 44 млн грн.
Пасажирів же більше турбує питання, а чи залишаться на тому місці маршрутки? Адже будівля — то одне, а от зручне і звичне місце для поїздок залишати не хочеться. Однак своїх планів на майно нова власниця наразі не розкриває, бо поки ще збирає повну суму задля викупу.
Олена РАКС.





