– Днями до 33-річної жительки Сарненського району зателефонував нібито представник банку. Чоловік повідомив потерпілій, що на її ім’я відкритий кредит і він може допомогти його виплатити, на що та погодилася, – розповідають про цей випадок в обласній поліції.
Продовжуючи телефонну розмову, зловмисник написав жінці у месенджері: необхідно надати усі конфіденційні дані картки, а саме номер рахунку, CVV-код пароль та видалити застосунок банку, що жителька регіону й зробила.
– Через декілька годин потерпіла вирішила знову завантажити онлайн-банкінг та побачила повідомлення про зняття грошей. Тоді жінка й зрозуміла, що стала жертвою аферистів. Таким чином, 33-річна мешканка Сарненського району втратила 72 355 гривень, – додають правоохоронці.
Поліція Рівненщини вкотре наголошує: представники банку не телефонують громадянам, аби допомогти виплатити ваш кредит. Тим більше — не просять надати їм конфіденційну інформацію!
Будьте уважні та бережіть власні заощадження.





