У густонаселеному мікрорайоні Рівного, де мешкають тисячі людей, першу тролейбусну лінію проклали у 2004–2005 роках. Двадцять років тому тут запрацювали маршрути №№ 7, 8 та № 9, які нарешті зв’язали Північний із мототреком, Бояркою та іншими частинами міста. Згодом додався маршрут № 12, де працюють сучасні тролейбуси, які можуть долати частину шляху автономним ходом, без контактної мережі. По суті, «дванадцятка» — нині єдиний тролейбусний маршрут, що пролягає вулицею Богоявленською і далі вулицями Волинської Дивізії та Євгена Коновальця. «Вісімки» уже немає. А «сімка» і «дев’ятка» мусять розвертатися ще по Богоявленській — далі мережі немає.
Як нещодавно стало відомо, міська влада таки планує продовжити тролейбусну лінію на Північному. Хоча конкретних термінів поки не називають.
Віктор Шакирзян, в.о. міського голови Рівного:
— Разом із керівником комунального підприємства «Рівнеелектроавтотранс» Валентином Ткачуком протестували 12-й тролейбусний маршрут: перевірили роботу валідаторів, протестували онлайн-оплату та оцінили якість надання послуг. Також виїхали на вулицю Богоявленську, де оглянули земельну ділянку, призначену для будівництва кінцевої службової станції з трансформаторно-тяговою підстанцією для обслуговування маршруту № 7. Крім того, оглянули вулиці Волинської Дивізії та Євгена Коновальця, де згідно з проєктом передбачено продовження тролейбусної лінії. У планах — удосконалити рух електротранспорту в цьому мікрорайоні та покращити транспортну інфраструктуру. У комунальному підприємстві вже є готовий проєкт, який потребує коригування. Для його реалізації плануємо залучати грантове фінансування, щоб не використовувати бюджетні кошти.
Олена РАКС.






