За словами керівниці Центру в області з розшуку осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, Ірини Старовецької, у порівнянні з першим півріччям того року, кількість людей, які звертаються до центру, зросла.
Найчастіше родини стикаються з проблемами комунікації з поліцією, отриманням витягів з реєстрів та питаннями соціального забезпечення. Фахівці також фіксують зростання шахрайства — людей закликають не реагувати на повідомлення про «допомогу» чи «винагороду» за інформацію.
“Всіх, хто приходить до нас в Центр, ми закликаємо не реагувати на різні повідомлення, скажемо, з метою винагороди про повідомлення місцеперебування або якоїсь допомоги у доставленні певної людини. На сьогодні кожен слідчий зобов’язаний про це повідомити кожному заявнику, який звертається про безвісти зниклого. Окрім того, він має ще відібрати у нього письмове повідомлення, що людина отримала цю інформацію і була попереджена про шахрайські дії”, — розповіла для “Суспільне. Рівне” Ірина Старовецька.
Головна помилка родин — на думку керівниці Центру — зволікання зі зверненням до поліції. Це ускладнює проведення слідчих дій і ДНК-експертиз.
Центр працює щоп’ятниці з 09:00 до 13:00, гаряча лінія — 067 790 28 00, також проводяться виїзні прийоми в громадах.





