Юлія Шигорева, директор Рівненського ЦНАПу:
— Є урядове розпорядження, в якому перелічено всі послуги, які ми можемо надавати. До переліку внесли зміни — включили послуги з реєстрації цивільного стану, видачу водійських документів, реєстрацію автомобілів та соціальні послуги. Однак аби такі послуги надавати, потрібно ще вносити зміни в чотири закони. Можливо, додаткові функції можна запровадити після підписання меморандуму з юстицією. Але для цього нам потрібно розширити матеріально-технічну базу. Треба зробити бек-офіс, бо ніде опрацьовувати документи. Підходяще приміщення є на другому поверсі, та воно потребує ремонту. Для його реконструкції та обладнання потрібно приблизно два мільйони гривень. Проектно-кошторисна документація уже є, з нею ми звертатимемося до Рівненської міської ради в наступному році. Думаю, депутати підтримають наше прохання. До речі, коли у нас цього року запрацював паспортний відділ, то щомісяця до міської скарбниці почало додатково надходити 600 тисяч гривень.
Якщо відбудеться перебудова, то в центрі буде створено фронт-офіс та бек-офіс. Працівників із залу переведуть на другий поверх, а на першому надаватимуть соціальні послуги.






