Про це у Facebook розповіла власниця ресторану “БарМаки” Галина Кухтій.
За її словами, підготовку до заходу розпочали ще за тиждень до запланованої дати. Замовники висловили побажання щодо меню, розважальної програми тощо, а 12 вересня перестали відповідати на дзвінки і не з’явилися на захід.
– І ось щасливий день свята! Офіціанти сервірують стіл, виносять холодні страви, а замовник не прийшов та не відповідає на телефонні дзвінки… Так, ми несемо збитки.Та, як на мене, це вже не про гроші, це – про стосунки. Бенкет – це свято, яке ми організовуємо спільно. Важлива довіра і на ній базується усе. Лише так ми отримуємо “він-він” – коли усі у виграші і щасливі.
А тут – програш двох сторін. Ми втратили гостей, а вони втратили нас, – зазначила Галина Кухтій.

Власниця ресторану у коментарях додала, що організатори взяли 500 гривень авансу у той час, коли замовники обирали найдорожчі страви. Тож заклад зазнав фінансових збитків і вперше зіштовхнувся з безвідповідальністю зі сторони клієнтів.





