Дмитро Котляров, головний архітектор Рівного:
— Більша частина припляжного парку перебуває в користуванні тресту зеленого господарства. Концепція така, що втручання в зелену зону повинно бути мінімальним. Потрібно облаштувати дві нові парковки. Проблемний заїзд на повороті (з вул. Чорновола. — РВ) ніяк не зробити безпечним. Тож його треба прибрати і облаштувати новий поблизу заправки. Планується зробити променад — суто пішохідний шлях уздовж існуючої комерційної забудови на вул. Вознесенській. Частина території передбачена під влаштування каналізаційно-насосної станції. Хотілося б також додати зону воркауту, два дитячих майданчики та зробити гарну оглядову зону. Потрібно додати два додаткових входи в парк, яких наразі немає — передбачається, що буде реконструкція вулиці Чорновола, але межі поки проговорюються. Йдеться також про спільний вело- та пішохідний рух, прогулянкові доріжки. Планується майданчик для пляжного волейболу в рамках громадського бюджету.
Ми «бачимо» парк як не перевантажений бетоном. Але наразі немає загального кінцевого проєкту, є лише концептуальне рішення. Треба знайти представників забудовників і поговорити. Ідеальний варіант — хоча б раз на місяць щоб був діалог. А спершу — зібрати за два тижні круглий стіл. Хочемо побачити, хто буде на тій зустрічі і чого вони хочуть. Згодом можлива якась інвестиційна угода і вже знатимемо, скільки це коштуватиме: як мінімум місту, а як максимум — ще й інвесторам.
Марія Голюк, співавторка концепції розвитку Басівкутського парку:
— Також варто облаштувати додаткову доріжку з пандусом, щоб полегшити дорогу маломобільним рівнянам. Бо нині потрапити на пляж з візком непросто, треба далеко об’їжджати. Має з’явитися громадська вбиральня. Та зважаючи на вартість робіт і прокладання нових мереж, краще б інтегрувати її в якусь громадську будівлю — можливо, на території кафе.
Руслан Гудима, керівник міського департаменту інфраструктури і благоустрою:
— Певна співпраця з інвесторами уже є. Наприклад, нещодавно до нас звернувся один забудовник і запропонував місту 2,5 тисячі тонн грунту, який власними силами готовий привезти у вказане місце. Ми порадилися з архітектурою та ТЗГ і спільно вирішили, що краще висипати грунт там, де згідно з цією концепцією передбачається автостоянка. Бо на тій ділянці і так є природний яр, а цією землею його можна наповнити. Тож забудовник уже почав вивозити туди землю.
Олена РАКС.





