— Ще наприкінці серпня торік ми направили лист у «Рівнеенерго», щоб дізнатись, у чому причина вимкнення електроенергії й коли буде відновлено її безперебійне постачання, — розповіла жінка. — Однак отримали відповідь, що у них таких відключень просто-напросто не зафіксовано. Ми повторно написали лист у жовтні, звернувши увагу на те, що так само пропадає напруга і в будинках на вулиці Вінницькій та Рилєєва. Втім, і в цьому разі вичерпна відповідь нам не була дана. Начальник технічної дільниці О. Кучерук, начебто не помічаючи, що наша проблема стосується кількох будинків, а не однієї квартири, порадив звернутися в Рівенський міський РЕМ, мовляв, причиною неякісної електроенергії може бути незадовільний стан внутрішньобудинкових мереж, тож хай представник з РЕМу перевірить електрообладнання… квартири. Звісно, що така відповідь нас не могла задовольнити, тому ми вирішили звернутися у газету. Може, хоч таким чином нам вдасться дізнатися, чому в «Рівнеенерго» знущаються над нами, ігноруючи наші запитання і запевняючи, що насправді ніяких відключень немає?
Втім, відповідальний за зв’язки з громадськістю ЗАТ «Ей-І-Ес «Рівнеенерго» Андрій Пермяков повідомив, що справді названих короткочасних відключень електроенергії у них не зафіксовано. Щоб з’ясувати ситуацію, пообіцяв він, на підприємстві буде створено спеціальну комісію, яка займеться розслідуванням цих випадків. Після його завершення мешканцям будинків будуть надані результати.





