Apple знову очолила список найдорожчих брендів

1805 0

Ми у соцмережах:

Apple знову очолила список найдорожчих брендів

Американська компанія Apple в шосте очолила рейтинг найдорожчих брендів світу за версією журналу Forbes, який оцінив вартість її бренду в 154,1 млрд дол (+6?%) — набагато вище Google, Microsoft, Coca-Cola і Facebook.

Apple Forbes наголошує, що Apple очолює цей список, не зважаючи на фінансові показники, в тому числі падіння виручки майже на 13?%. Експерти пояснюють це падіння зниженням темпів продажів останніх версій iPhone. Щорічно компанія витрачає на рекламу 1,8 млрд дол, зазначає видання. Бренд Google, який посів друге місце в рейтингу, коштує на 87?% менше Apple — 82,5 млрд дол. При цьому за рік ця сума підскочила на 26?%. Річні витрати Google на рекламу становили 3,2 млрд дол. У першу п’ятірку найдорожчих світових брендів потрапили ще три американські компанії: Microsoft, вартість бренду якої виросла за рік на 9?% і становила 75,2 млрд дол, Coca-Cola — вартість бренду 58,5 млрд дол (+4?%) і Facebook, вартість бренду якої підскочила на 44?%, до 52,6 млрд дол. У топ-10 рейтингу Forbes також входять бренди японської Toyota (42,1 млрд дол) і американських IBM (41,4 млрд дол), Disney (39,5 млрд дол), McDonald’s (39,1 млрд дол) і GE (36,7 млрд дол). При складанні рейтингу найдорожчих брендів світу редакція Forbes враховувала прибуток компаній за останні три роки і коефіцієнт впливу бренду на прибуток в різних галузях.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також