Автобан Київ-Одеса відкриється не раніше весни 2005 року

1107 0

Мінтранс переніс завершення будівництва швидкісної автомагістралі Київ-Одеса на весну 2005 року. «Нове дорожнє покриття має осісти і укататися, а навесні 2005 можна починати укладання верхнього шару асфальту», — заявив міністр транспорту і зв’язку Георгій Кирпа на нараді в Одеській облдержадміністрації.

Мінтранс переніс завершення будівництва швидкісної автомагістралі Київ-Одеса на весну 2005 року. «Нове дорожнє покриття має осісти і укататися, а навесні 2005 можна починати укладання верхнього шару асфальту», — заявив міністр транспорту і зв’язку Георгій Кирпа на нараді в Одеській облдержадміністрації. Він нагадав керівникам районних і сільських адміністрацій Одеської області, на території яких ведеться будівництво магістралі, що автобан — державна дорога, яка будується на державні гроші, й розпорядився створити штаб для координації відшкодування збитків підприємствам і районам. За словами Кирпи, в будівництві задіяно 4,5 тис. одиниць техніки і понад 20 тис. осіб з десяти країн. На відновлення зруйнованих доріг під час будівництва автобану потрібно 23 млн. грн. На відновлення потерпілих житлових будов ще 1,3 млн. грн., з яких половина вже виплачена. Першу чергу будівництва автобану планувалося завершити 15 жовтня. Одеський облавтодор просив Кабмін виділити на відновлення зруйнованих у регіоні доріг 17 млн. грн. Під час будівництва зруйновано близько 340 км доріг області. Київ-Одеса — ділянка ІХ Міжнародного транспортного коридору і транспортного коридору Балтійське море — Чорне море. Загальна довжина траси — 454 км. Вона з’єднує промислові, адміністративні й культурні центри України з морськими портами і зонами відпочинку на убережжі Чорного моря, а також забезпечує транзитні автоперевезення між Балканськими країнами, Росією, державами Балтії та Скандинавії. Загальна вартість спорудження магістралі становить понад два мільярди гривень.

Коментарі

Залиште вiдповiдь

Читайте також