Пошкодження абоненського електрообладнання призвело до перерв у електропостачанні. Зокрема, вже без електропостачання залишилися мешканці «Щасливого» у Рівному.
Подібне аварійне вимкнення у цьому мікрорайоні сталося вже вдруге за місяць – і знову через неналежне обслуговування мереж та обладнання його власником, приватним підприємством. Попередній раз через пошкодження кабельної лінії ця частина Рівного залишилася без електропостачання 16 травня.
- Сьогодні, 12 червня повідомлення про спрацювання аварійно-захисної системи на підстанції «Південна» надійшло на «Рівнеобленерго» о 9.00, - повідомила "РВ" Алла Ліхачова, помічниця голови правління з
внутрішніх та зовнішніх комунікацій ПрАТ "Рівнеобленерго". - Без електропостачання залишилися мікрорайони «Щасливе» та Новий двір. Наші фахівці там, де була можливість, перезаживили споживачів від резервної лінії і відновили електропостачання вже за годину. Проте частина «Щасливого» досі перебуває без електропостачання, зокрема, споживачі, заживлені від абонентської ТП-429, ремонт якої проводить власник. Інформацією про те, як довго триватимуть роботи з відновлення, «Рівнеобленерго» не володіє, оскільки не є власником зазначеного обладнання та мереж. Усунення пошкоджень на абонентських підстанціях, згідно з законодавством, здійснюють їхні власники. Так само вони відповідальні за облаштування резервної лінії та відновлення електропостачання споживачам за постійною надійною схемою.