Чекайте дзвінка від Берташа

1923 0

Ми у соцмережах:

Чекайте дзвінка від Берташа

За рік мешканці Рівненщини надіслали 3,5 тисячі звернень до обласної державної адміністрації. Голова Василь Берташ каже, якщо раніше багато скарг надходило на медичні заклади, які без грошей не хотіли лікувати людей, то тепер рівнян турбують більш приземлені побутові питання...

— Питання щодо надання безкоштовної невідкладної допомоги в медзакладах ми вирішили. Є необхідний запас ліків для цього. Використання благодійних внесків також жорстко контролюється. Тепер же з настанням зими в день по півсотні дзвінків приймаємо зі скаргами на неякісне опалення. Ми реагуємо, виїжджають бригади, а потім люди дякують за оперативність. За словами заступника голови облдержадміністрації Андрія Лавренчука, в обласній державній адміністрації запровадили регіональний контактний центр, вісім працівників якого зобов'язані передати звернення громадянина до необхідної служби чи установи, простежити за його виконанням, а потім передзвонити скаржнику та пересвідчитись, чи він задоволений вирішенням проблеми. На утримання такого центру з обласного бюджету виділили 420 тисяч гривень. В адміністрації звітують: 80% звернень, які надійшли, чиновники задовольнили, решту — роз'яснили, бо вони не в їхній компетенції.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також