Після реконструкції відкрився центральний автовокзал Києва. Ті, хто вже встиг побувати в ньому, вражені — сучасний, зручний, комфортний, з ескалаторами, чистими вбиральними і навіть готелем. От тільки, нарікають, виїжджати з нього, як і раніше незручно, бо центр Києва — це суцільні затори на дорогах.
Небагатьом рівнянам нині є потреба добиратись до центрального автовокзалу — пасажирський транспорт з Рівного, як правило, доїздить до міні-автовокзалу у Києві, що поблизу залізничного. А комфортом тут і не пахне.
Але, запевняє міністр інфраструктури Олександр Кубраков, саме з оновлення головного автовокзалу столиці розпочинається реформування автостанційного бізнесу в Україні. Тож, можливо, оновлення добереться й до автовокзалів Рівного.
На реконструкцію центрального автовокзалу Києва, який назвали “аеропорт для автобусів”, було витрачено приблизно 100 млн грн, ще 20 мільйонів - було вкладено в розробку ІТ-рішень. Очікується, що він зможе приймати по 2,5 млн пасажирів за рік.
Ці перетворення стали можливими після того, як у березні 2020 року завершився аукціон з продажу "Київпассервіс", у складі якого центральний автовокзал Києва, 5 автостанцій міста і 18 – області, ціна продажу підприємства становила 230,89 мільйона гривень. Перемогло у конкурсі ТОВ "Бастіон-груп". Суму інвестицій компанія оцінювала у 2 мільйони євро на безпосередньо модернізацію автовокзалу.