Таке питання порушила рівнянка Сніжана Ільчук, опублікувавши допис про те, що мала негативний досвід чистки одягу. За її словами, весільну сукню повернули в тому ж брудному вигляді, в якому вона була. Проте довелося платити повну вартість послуги.
Розповідь рівнянки в групі «Вилка Мікс Рівне».
«В кінці літа я здавала у хімчистку весільну сукню. Оскільки сама забрати її потім не могла (перебувала за кордоном), то забирала її мама. Сукня була чиста, лише самісінький низ був забруднений….Коли сукня забиралася з хімчистки, мама помітила, що в ній майже нічого не змінилося, - багато пилу на мереживі і бруд залишилися, на що вона і вказала жінці, яка займалася чисткою. Жінка ж у відповідь хамовито відповіла, що більше нічого вдіяти не може, що це такий там силікон під мереживом і таке все інше. Гроші, само собою, взяла».
В коментарях до публікації рівнянки діляться й своїм негативним досвідом замовлення подібної послуги в інших салонах Рівного. Всі вони дійшли згоди в тому, що здавати сукню на чистку сенсу не було. А декому вдалося відібрати забруднення власноручно.