День української вишиванки — справжнє народне свято. Його понад десять років тому започаткували чернівецькі студенти, які у третій четвер травня прийшли на заняття в українських вишитих сорочках.
Зараз таке вбрання популярне не лише в Україні. Вишиванку із задоволенням вдягають видатні іноземні політичні діячі та зірки. День вишиванки став символом єдності українців і на Батьківщині, і у всьому світі. Це день солідарності з тими, хто далеко від нас. Далеко — в географічному сенсі, але душею — разом із нами.
Як справжнє народне свято День вишиванки вже став частиною корпоративної культури. Особливо це стосується компаній, які провадять діяльність по всій території країни, отже, справді єднають свої великі колективи завдяки регіональному розмаїттю багатої української культури.
Одна з таких компаній — національна мережа магазинів-дискаунтерів «АТБ». Це 45-тисячний колектив працівників, об’єднаний роботою у 22 областях України.
Мережа «АТБ» щоденно обслуговує понад три мільйони покупців у 944 магазинах, що представлені у багатьох населених пунктах всієї України, у тому числі й на Рівненщині.
- Усе розмаїття української культури та безліч регіональних особливостей — це обличчя самої мережі «АТБ». Відзначення Дня вишиванки — це вже і наша власна традиція у Рівному та інших містах, яку підтримують працівники мережі. А вони представляють всі регіони нашої країни. День вишиванки — це день єднання українців зі сходу до заходу, з півдня до півночі України. Працівники нашого величезного колективу у цей день можуть напрочуд яскраво виявити власну унікальність. А для компанії це чудова нагода бути ближче до регіональних громад, краще розуміти наших споживачів, — розповіла Наталія Шаповалова, заступниця генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Мережа «АТБ» динамічно розвивається — все частіше її магазини відкривають у західних і південних регіонах України. На мапі «АТБ» з’явились такі міста, як Сокаль, Яворів, Борислав, Новояворівськ, Калуш, Тернопіль, Кам’янець-Подільський, Івано-Франківськ, Білгород-Дністровський, Немирів, Винники та багато інших.
Робота мережі базується на найвищих європейських стандартах контролю якості та обслуговування.
Шанобливе ставлення та підтримка місцевої ідентичності — вагома складова діяльності національної мережі «АТБ». Але крім підтримки культурних та громадських ініціатив, мережа приділяє значну увагу розвитку місцевої економіки в регіонах.
Мережа «АТБ», що представлена у Рівному, орієнтується на співпрацю з місцевими виробниками та постачальниками. Це допомагає підтримати місцевий бізнес, а також скоротити витрати на доставку та рекламу.
Завдяки цьому магазини-дискаунтери «АТБ» завжди пропонують покупцям товари за цінами, які на 10–15% нижчі за середньоринкові. Із понад 3 500 товарних позицій на полицях магазинів «АТБ» значна частина продукції вироблена на Рівненщині.
Оскільки мережа щоденно обслуговує понад три мільйони покупців по всій країні, в «АТБ» планують впровадити унікальні товарні маркування. Вони не лише допоможуть покупцеві легко зорієнтуватися у географії походження товарів. Нові маркування будуть відображати особливості культури регіону, де вироблена продукція.
- Регіональна ідентичність — це те, що робить нас унікальними, але водночас і об’єднує. Тому мережа «АТБ» — а вона представлена у всіх регіонах країни, кожен з яких по-своєму унікальний — сприятиме обміну та знайомству з культурною спадщиною. Мільйони наших покупців отримають змогу не лише придбати найкращі товари за найвигіднішими цінами. Ми дамо змогу ознайомитися з багатством та різноманітністю української культури, — розповіла Ірина Румянцева, директорка з торгівлі Західного регіону ТОВ "АТБ-Маркет".
Купівля товарів у найбільшій національній мережі магазинів «АТБ» — внесок у добробут власного регіону.
Олена МАКСИМЕНКО @