Дешевий прорив на Здолбунів

2504 0

Ми у соцмережах:

Дешевий прорив на Здолбунів

Бажання впорядкувати пасажирські перевезення за маршрутом, що з’єднує Рівне та Здолбунів, в обласних рівенських чиновників визрівало вже давно. Чи не щотижня протягом останніх півроку голова облдержадміністрації Василь Червоній на апаратних нарадах особисто давав вказівки щодо проведення тендерів, перевірок або ж позбавлення ліцензій перевізників, які працювали на цьому маршруті. Втім, викривально-каральні акції автотранспортної інспекції,

Бажання впорядкувати пасажирські перевезення за маршрутом, що з’єднує Рівне та Здолбунів, в обласних рівенських чиновників визрівало вже давно. Чи не щотижня протягом останніх півроку голова облдержадміністрації Василь Червоній на апаратних нарадах особисто давав вказівки щодо проведення тендерів, перевірок або ж позбавлення ліцензій перевізників, які працювали на цьому маршруті. Втім, викривально-каральні акції автотранспортної інспекції, Антимонопольного комітету і навіть управління захисту прав споживачів суттєво ситуацію на краще не змінили: ціна проїзду, зрештою, залишилася незмінною — 2 гривні 50 копійок, прибутки перевізників належним чином не оподатковувались, а фірма «Генріх», всупереч усьому, продовжувала перевозити пасажирів своїми «Мерседесами». Однак проведений нарешті минулого тижня управлінням промисловості та інфраструктури облдержадміністрації конкурс на перевезення пасажирів на маршрутах, що з’єднують Корнин, Квасилів та Здолбунів з Рівним, здається-таки досить кардинально змінить звичне уявлення про здолбунівські маршрутки. Замість 12-18-місних стареньких «Мерседесів» з кінця лютого — початку березня на цьому маршруті бігатимуть нові та більш місткі «Богдани» та ПАЗи, запевнив начальник обласного управління промисловості та інфраструктури Ігор Грубий: — Якщо до конкурсу на Здолбунів разом з нелегальними маршрутками виходило щодня в рейс до 45 маломістких автобусів, то нині їх кількість зменшиться до 22, але кожен з них здатний перевозити від 20 до 47 пасажирів, до того ж у значно комфортніших умовах. А головне, що перевізники, які виграли конкурс, запропонували значно нижчу від існуючої вартість проїзду. Адже однією з умов конкурсу була вартість проїзду між Здолбуновим та Рівним не більше 10 копійок за кілометр, тобто 1 гривня 80 копійок. Втім, на конкурсному комітеті деякі перевізники погодились перевозити пасажирів з Рівного до Здолбунова навіть за півтори гривні. І це при роботі в звичайному режимі, з обов’язковим наданням пільг всім, встановленим законодавством, категоріям пасажирів. Однак із результатами конкурсу на право перевозити пасажирів на здолбунівському напрямку погодилися не всі. Десять перевізників готові оскаржувати ці результати у Господарському суді області, повідомив голова правління Рівенської громадської організації «Спілка водіїв» Сергій Овчинніков. Зокрема, власник фірми «Генріх», яка однією з перших почала перевозити пасажирів на маршруті «Рівне-Здолбунів», Віктор Березніцький заявив, що конкурс Рівенською ОДА проведений необ’єктивно та непрофесійно: — Жоден із серйозних критеріїв пасажирських транспортних перевезень не брався на конкурсі до уваги. Переможці мали на меті лише «зачепитися» за маршрут і, спровоковані організаторами конкурсу, погоджувалися на вартість проїзду в економічно необгрунтовані 1,5 гривні. Мені, мовляв, на перший час вистачить. Щодо маршруток фірми «Генріх», то вони продовжуватимуть перевозити пасажирів на цьому маршруті, а я оскаржуватиму рішення конкурсного комітету в суді. Адже на відміну від інших перевізників у мене працюють свої механіки, медики, є необхідна кількість водіїв та резервні автобуси, немає лише дозволу замовника — облдержадміністрації.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також