Експеримент з впровадження японської інтелектуальної гри го вирішили провести серед першокласників Рівенської школи №9. Мета експерименту полягає в тому, щоб допомогти школярам розвивати мислення, логічно думати та стимулювати бажання вчитися.
Віктор Шевчук, керівник Школи інтелектуальних ігор, що діє при Палаці дітей та молоді, стверджує, що для дітей, які приходять у школу, недостатньо лише вміти читати і писати, важливо розвивати у них здатність логічно мислити, самостійність, уважність, комунікабельність. Оволодіти цими якостями і дають можливість логічні ігри, навчати яких дитину можна вже з трирічного віку. В процесі гри дитина крок за кроком розуміє зв’язок між дією і результатом, причиною і наслідком. — Дітей, які приходять з батьками в школу, — розповідає п.Шевчук, — ми записуємо в експериментальний клас та розповідаємо правила гри. Упродовж літа батьки разом з дітьми повинні щодня тренуватися не менше 15 хв. Допомога батьків — це найважливіше. На початку вересня діти вступають уже в дві школи — загальноосвітню та школу інтелектуальних ігор при міському Палаці дітей та молоді. Якщо регулярно тренуватися, можна досягти хороших результатів. Бувають випадки, коли діти мислять та прораховують хід краще за своїх батьків з вищою освітою. Заступник директора з виховної частини школи №9 Людмила Бойчак позитивно ставиться до експерименту, вважає, що заняття логічними іграми дозволяють дитині краще і швидше зрозуміти навчальний матеріал, розвивають здатність концентрувати увагу, розумову діяльність.