Деякі поїзди можуть скасувати

1339 0

Ми у соцмережах:

Деякі поїзди можуть скасувати

Львівська залізниця проводить черговий рейд боротьби із безквитковими пасажирами у приміських поїздах. А заодно вивчає, наскільки потрібен кожен із них, зважаючи на те, що деякі поїзди використовуються пасажирами на 2-5%, а у вихідні дні — до 10%.

Зі слів начальника прес-центру Львівської залізниці Лілії Криницької, рівень плати за проїзд у приміських дизель— та електропоїздах з початку проведення акції, тобто з середини лютого, помітно підвищився. Проте висновки про те, що так буде і надалі, робити рано. Працівники залізниці гадають, що деякі пасажири платять, бо не хочуть сутичок з міліцією, а лишень «антизаяча» кампанія закінчиться, можуть знову їздити безкоштовно. Після закінчення цієї акції, тобто після 17 березня, Львівська залізниця прийме рішення, які поїзди курсуватимуть надалі, а які, можливо, доведеться скасувати взагалі чи пускати в рейс лише на вихідні й святкові дні. — Ми не ставимо за мету будь-що знайти причину, аби скасувати поїзди, — коментує п.Криницька. — Якщо поїзди затребувані пасажирами і ті платять за проїзд — вони їздитимуть і надалі. А тенденція нині така: чим далі від обласного центру курсує поїзд, тим гірший його зовнішній вигляд і тим менше його пасажирів вважають за потрібне платити. Мовляв, з таким «комфортом» можна їхати й безплатно. Виходить замкнуте коло, і від цього потерпають обидві сторони: вагони старі, люди не платять, залізниця зазнає збитків, не має за що їх ремонтувати, та й кому, якщо ними мало хто їздить? Зразковим у питанні взаєморозуміння залізниці і пасажира є електропоїзд підвищеної комфортності Львів-Рівне «Червона калина», де пасажири завжди платять без втручання ревізорів, незалежно від віку та статусу. Зазвичай їздять «зайцями» і працюючі, і безробітні люди середнього віку. А студенти платять, вони мають студентські квитки і активно користуються своєю пільгою. Не поспішає робити висновки про можливе скасування поїздів і Рівненська дирекція Львівської залізниці. Поки що є рішення стосовно одного поїзда — Львів-Сарни-Рафалівка, який курсуватиме лише у зимовий період, що триває з листопада по травень, а на літній період його розформують. Зі слів начальника пасажирського сектора Рівненської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці Володимира Кияшка, ним зазвичай їздять студенти. Може обмежитися лише окремими днями тижня й графік курсування поїзда Сарни-Остки, його заповненість пасажирами становить 1-2%, а у вихідні — до 5%. За таким же графіком — у вихідні — можуть їздити й поїзди Здолбунів-Луцьк та Рівне-Львів (відправлення з Рівного о 2.25), в яких заповнено лише близько 5% місць.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також