Чим більше відвідуєш різноманітні культурно-розважальні заходи, тим більше впевнюєшся, що розваги — річ серйозна. А тому займатися ними повинні люди підготовлені, тобто професіонали, з досвідом роботи і креативним сучасним мисленням. Продюсерські або промо-агенції для багатьох міст — річ не нова, та й у нас перша структура з такою назвою з’явилась давно, щоправда, де вона зараз — невідомо. Конкурс краси «Перлина Рівного», успішно організований у вересні в драмтеатрі, показав, що в місті є таки люди, здатні ставити перед собою завдання робити оригінальні та цікаві шоу-проекти. Агенція «StandArt» днями планує відсвяткувати свою першу річницю — якраз напередодні показу телеверсії «Перлини» на «Рівне 1».
Рік тому в Любомирі відбувся фестиваль танцювальної музики «Трафік», до організації якого долучилась організатор кількох конкурсів краси «Осіння панна» та «Перлина весни» Оксана Ігас. Після фесту спільно з його організатором Романом Чоканом було вирішено офіційно зареєструвати агентство, яке б займалося створенням шоу, насамперед йшлося про конкурси краси. Розповідає директор центру «StandArt» Оксана Ігас: — Власне, «Перлина Рівного» стала логічним продовженням тих проектів, які ми робили раніше. Якби не було невеликих конкурсів краси, ми не змогли б зробити і «Перлину» на тому рівні, на якому вона відбулася. — Про який рівень йдеться? — Я можу сказати принаймні про загальний бюджет конкурсу, без спонсорських подарунків — близько 100 тисяч гривень. «Перлина Рівного» — це далеко не лише шоу 16 вересня. Це три відбіркові тури, які відбувалися ще в липні, це дводенна підготовка й конкурс талантів у «Червоній калині», це й фотосесія у Дубенському замку, це й поїздка на три дні у Карпати, це й благодійна акція у Будинку дитини, й промо-акція в парку Шевченка. Я вже не кажу про безпосередню підготовку — постановка дефіле, якими займалися художній керівник «Панни» Вікторія Дембіцька та хореограф Яна Івегеш, пошив костюмів у швейному салоні «Шпулька» — коротше, купа різних турбот. Додайте ще «піар»-кампанію, зйомку телеверсії, участь відомих артистів на фінальному шоу — все це гроші, і, як бачите, чималі. Але завдяки багатьом заходам нам вдалося надзвичайно здружити дівчат, що було помітно на сцені театру. — Хто займався організацією конкурсу? — Група людей, які поставились до цього з ентузіазмом, погодившись стати співорганізаторами. Це і студія «Фотосвіт», фотографи якої працювали не лише на фотосесіях, а взагалі супроводжували учасниць в усіх заходах, це і агенція реклами «Хмарочос», і санаторій «Червона калина», директору якого Миколі Сивому я особисто дуже вдячна, і агенція моделей «Панна», і Молодий народний рух. Звісно, це і сама агенція «StandArt» — Мар’яна Ігас, Сніжана Борейчук, Оксана Осипчук, Євген та Юлій Старжинські, Юлія Кравчук, Яна Івегеш, Роман Кримчук і Денис Петровський. І ці люди декілька місяців свого життя жили майже тільки конкурсом не тому, що на ньому можна заробити гроші — поки що у нас це неможливо, а працювали на ентузіазмі і бажанні створити щось справді красиве і якісне. — Що у планах вашого центру? — Найближча акція — вечірка на День студента в приміщенні аеропорта.