Серед пристроїв, що користувалися найбільшою популярністю на всеазійській виставці електронних товарів широкого вжитку CES у Шанхаї — ось цей від китайської фірми Pico, де поєднуються «шолом віртуальної реальності» та ігровий авіасимулятор, що створює ілюзію польоту.
Авіасимулятор Pimax у буквальному сенсі перевертає людей з ніг на голову. Його «шолом віртуальної реальності» може похвалитися дисплеєм з роздільною здатністю 4K. «Аби прилади віртуальної реальності користувались популярністю, ми дуже вимогливо ставимось до контенту. Найвідоміші платформи та найуспішніші фірми інвестують у цю галузь, вони вже готові оголосити про наступальну стратегію», — говорить віце-президент фірми-виробника Цу Кунлун. Доповнена реальність була однією з основних технологічних тенденцій на виставці у Шанхаї. Китайська фірма Shadow Creator готується до запуску своїх окулярів доповненої реальності. Генеральний директор підприємства Сун Лі вважає, що у доповненої реальності — величезний споживчий потенціал: «Доповнена реальність більшою мірою, ніж віртуальна, дає людям змогу пізнати світ. Її можна використовувати в різних галузях, як от освіта, технічне обслуговування, програмне забезпечення, медицина. Існує чимало можливих застосувань, значно більше, ніж у випадку віртуальної реальності». Технічний експерт Джейсон Лоу вважає: споживачів і надалі слід переконувати в корисності новітніх технологій та докладно розповідати про можливості їхнього застосування. «Є цілий ряд завдань, наприклад, пристрої віртуальної реальності слід спрямувати на споживчий ринок, який зараз наповнений головним чином відеоіграми. Якщо говорити про доповнену реальність, існує не так багато можливостей її застосування рядовими споживачами. Типовий споживач не має великої потреби в окулярах із встановленою в них камерою», — каже він. Виставка у Шанхаї показує зміну ландшафту споживчих технологій. Розглянуті нами тенденції, поза будь-яким сумнівом, відображають чи навіть передбачають те, що незабаром можна буде побачити у магазинах США та країн ЄС.